Вторник, 16 Август 2011 14:06, Мениджър
|
Голяма част от това, което правят маркетолозите е мотивирано от световните тенденции. Те са двигател за търсенето. Например „Дженерал Мотърс“ опитваха с години да създадат електромобил, който да е достъпен за всички, но това беше преди да се появи понятие като „зелена енергия“ и то да стане част от ежедневието на хората. Сега, когато потребителите са обзети от идеята, маркетинг специалисти от всички компании се надпреварват да завземат пазарен дял чрез възможно по-ефективни и екологични превозни средства.
|
Продължава
|
|
Петък, 16 Юли 2010 21:27, Eurofootball.bg
|
През 2007 година Еврофутбол стартира мащабен социален проект, наречен "Печелиш и помагаш". Неговата главна цел е да подкрепя различни спортни, здравни, културни и социални каузи в страната. В основа му стои и първото по рода си публично частно партньорство между частен и държавен хазартен оператор, обединение в подкрепата на различни каузи. Държавната парично-предметна лотария (ДППЛ), е ключов партньор на Еврофутбол в проекта "Печелиш и помагаш" чрез целевите тиражи за набиране на допълнителни средства по всяка една от темите в проекта. Съгласно устройствения правилник на лотарията 11% от приходите от целевите тиражи се отделят с благотворителна цел за съответната тема.
|
Продължава
|
Събота, 10 Юли 2010 07:42, CSR News
|
Американската дефиниция
Маркетингът, свързан с кауза, е сдружаване на стопанска организация (фирма) и нестопанска организация, което цели да промоцира продукт или услуга на фирмата и едновременно с това да набира средства за нестопанската организация.
Европейската дефиниция
Маркетинг, свързан с кауза - това е да използваш пари, техники и стратегии от маркетинга, за да подпомагаш благотворителни каузи, като в същото време развиваш и бизнеса. Според дефиницията на британската организация Business in the Community това по същността си е търговска дейност, чрез която бизнесът и благотворителната организация/кауза си партнират в маркетирането на продукт, услуга, имидж в обща полза.
|
Продължава
|
Вторник, 29 Юни 2010 02:00, Globul
|
За четвърта поредна година GLOBUL и GERMANOS стартират съвместната си инициатива за безопасна употреба на мобилен телефон зад волана: ”Шофирай безопасно! Говори с hands-free!”. Целта на кампанията е да промени отношението към шофирането и да провокира всички участници в движението да бъдат отговорни на пътя. Инициативата бе открита със специално събитие пред храм-паметника „Св. Александър Невски” в София.
|
Продължава
|
Неделя, 20 Юни 2010 10:58, CSR News
|
При еднакви други условия, потребителите избират продукти на компания, която се застъпва за нещо повече
Маркетингът, обвързан с кауза, може да доведе до увеличаване на продажбите с до 74% при определени категории потребителски стоки, според изследване на агенция Коун и Дюк Юнивърсити, Северна Каролина.
|
Продължава
|
|
|
|
|