Вторник, 13 Август 2013 12:09, CSR News
|
Обикновенно университетите привличат нови студенти чрез традиционни рекламни кампании или представяне на успешно реализирали се студенти. UTEC (Университета по Инженерство и Технологии в Лима, Перу) решава да представи едно интелигентно инженерно откритие за да привлече ново поколение технически ориентирани студенти, готови да правят добро: UTEC създадоха билборд на Пан-Американската магистрала, която произвежда питейна вода...от въздуха.
|
Продължава
|
|
Четвъртък, 04 Април 2013 12:33, CSR News
|
Разказ на Соня Цанкова - Соната - координатор на кампания "Отвори очи":
"Отвори очи": Началото
Не знам дали сте попадали на кампанията, която подкрепя правото на незрящи хора с кучета водачи да посещават обществени места. Възможно ли е въобще да се налага да има такава кампания? Според мен повече от необходимо. И такава кампания наистина съществува.
|
Продължава
|
Петък, 01 Март 2013 16:15, CSR News
|
Зелената къща е място за прием и почивка на най-малките, пространство за социализация и плавен преход към самостоятелност.
Децата идват придружени от близък (майка, баща, баба, дядо или др.), за да прекарат толкова време, колкото искат – без предварително записване, без предписания или медицински бележки.
|
Продължава
|
Сряда, 13 Февруари 2013 12:49, SOS Детски селища България
|
Благодарствената грамота бе официално връчена на г-жа Теодора Бакалова-Петрова, Финансов Директор на УниКредит Кънсюмър Файненсинг
Благодарение на своите клиенти и партньори, дружеството за потребителско финансиране бе отличено за дарител с най-голям принос към дейността на Сдружението за 2012 г. В поредицата осъществени кампании, УниКредит Кънсюмър Файненсинг успя да въвлече на страната на благотворителността и свои търговски партньори като Техномаркет, Зора, Практикер, Лабиринт, ПС Стор и Рейнбоу България. В най-успешната благотворителна кампания, през месец септември миналата година, подкрепа на УниКредит Кънсюмър Файненсинг оказаха от една страна търговските партньори на компанията, а от друга и Фондация УниКредит. За всеки одобрен кредит, за периода на инициативата, компанията дари по един лев, а търговските партньори удвоиха сумата, събрана от техните търговски обекти. Фондация УниКредит на свой ред помогна, умножавайки цялата събрана сума от кампанията по две.
|
Продължава
|
Четвъртък, 18 Октомври 2012 14:58, Chevrolet
|
Chevrolet дарява 250,000 евро на SOS Детски селища
- Chevrolet продължава подкрепата си за SOS Детски селища с местни инициативи
- Програма със 110,000 евро в 11 държави от Централна и Източна Европа, която помага за финансирането на дневните нужди на децата.
- Даренията на дилъри на Chevrolet осигуряват построяването на SOS Детска градина в Испания
- Партньорска програма финансира монтирането на слънчеви панели върху къщите на SOS Детски селища в Белгия, Италия и Гърция
- Chevrolet отбеляза своята 100 годишнина като осигури 100 автомобила за SOS Детски селища
|
Продължава
|
|
|
|
|
Страница 2 от 4 |