|
|
Петък, 09 Юли 2010 22:27, EcoMedia |
Всяка човешка дейност оказва влияние на околната среда. Важното е да се стремим към устойчиво развитие, т.е. към минимизиране на отрицателните въздействия. Как се постига това в минната индустрия?
Минералите и металите имат ключово значение за модерния живот и са особено важни за икономическото и социално развитие на много страни. Гарантирани доставки са необходими, за да се посрещнат нуждите на растящото население на планетата и за реализация на очакванията за подобряване качеството на живот, най-вече в развиващия се свят.
|
|
Продължава
|
|
|
|
Четвъртък, 08 Юли 2010 19:43, ЧЕЗ България |
|
Интервю с г-н Таско Ерменков – изпълнителен директор на Агенцията по енергийна ефективност, специално за сайта на ЧЕЗ
Какви мерки предприема държавата за насърчаване на своите граждани да енергоспестяват?
Преди всичко това са мерки, свързани с осигуряване на кредити и грантове чрез национални, европейски и други програми, както и данъчни облекчения. Наличните програми осигуряват обикновено само част от необходимите средства – най-често до 20% от общите разходи. Това е така, защото участието на гражданите със собствени средства се приема за гаранция за добро качество както на проектите, така и на изпълнението им. Всеки е заинтересован парите му да се изразходват ефективно, нали?
|
|
Продължава
|
|
|
Четвъртък, 08 Юли 2010 19:24, ЧЕЗ България |
|
I. От къде да започна, за да повиша енергийната ефективност в дома си?
1. Информирайте се. Енергийната ефективност е тема, която все повече излиза на преден план в обществените дискусии. С течение на времето темата стана все по-разпознаваема и се формираха различни гледни точки по въпроса. Повдигнатият обществен дебат предизвика и култивирането на нови идеи и подходи за по-ефективно енергоспестяване. Неадекватната и прекалена употреба на понятията “био”, “еко” и “енергийно ефективно” обезстойности част от смисъла им. Ето защо, ЧЕЗ България застава зад твърдението, че енергоспестяването има смисъл единствено ако е отражение на вашия информиран избор.
|
|
Продължава
|
|
|
Петък, 02 Юли 2010 02:00, Vivacom |
|
Телекомът обедини няколко корпорации около своята кауза
София, 2 юли 2010 г. – Специалната награда „Заедно” за най-иновативен социално-отговорен проект беше връчена снощи на телекомуникационния оператор VIVACOM по време на форум за връчване на отличия в сферата на корпоративната социална отговорност, организиран от Фондация „Работилница за граждански инициативи”. Кампанията на телекома ”Операция Жълти стотинки” в помощ на деца аутисти впечатли журито с това, че каузата на една частна компания успя да привлече други частни фирми, които се включиха в реализирането на проекта.
|
|
Продължава
|
|
|
Вторник, 29 Юни 2010 02:00, Globul |
|
За четвърта поредна година GLOBUL и GERMANOS стартират съвместната си инициатива за безопасна употреба на мобилен телефон зад волана: ”Шофирай безопасно! Говори с hands-free!”. Целта на кампанията е да промени отношението към шофирането и да провокира всички участници в движението да бъдат отговорни на пътя. Инициативата бе открита със специално събитие пред храм-паметника „Св. Александър Невски” в София.
|
|
Продължава
|
|
|
Неделя, 20 Юни 2010 10:58, CSR News |
|
При еднакви други условия, потребителите избират продукти на компания, която се застъпва за нещо повече
Маркетингът, обвързан с кауза, може да доведе до увеличаване на продажбите с до 74% при определени категории потребителски стоки, според изследване на агенция Коун и Дюк Юнивърсити, Северна Каролина.
|
|
Продължава
|
|
|
|
|
|
|
|
Страница 18 от 19 |