|
Петък, 01 Март 2013 16:15, CSR News |
Зелената къща е място за прием и почивка на най-малките, пространство за социализация и плавен преход към самостоятелност.
Децата идват придружени от близък (майка, баща, баба, дядо или др.), за да прекарат толкова време, колкото искат – без предварително записване, без предписания или медицински бележки.
|
Продължава
|
|
|
Четвъртък, 14 Февруари 2013 05:04, CSR News |
У всяко стартиращо предприятие е застъпена амбицията да се наложи като иновативен и напредничав производител. Това, съчетано с млад, мотивиран и високо квалифициран екип, стои в основата на цялостната фирмена политика. Социалната отговорност и готовността за участие в различни проекти, ориентирани към подобряване на жизнения стандарт на хората, както и усилията да се поддържат коректни взаимоотношения с държавната администрация, служителите и партньорите, правят startup-a стабилен бъдещ партньор във всяко едно начинание.
|
Продължава
|
|
Сряда, 13 Февруари 2013 12:49, SOS Детски селища България |
Благодарствената грамота бе официално връчена на г-жа Теодора Бакалова-Петрова, Финансов Директор на УниКредит Кънсюмър Файненсинг
Благодарение на своите клиенти и партньори, дружеството за потребителско финансиране бе отличено за дарител с най-голям принос към дейността на Сдружението за 2012 г. В поредицата осъществени кампании, УниКредит Кънсюмър Файненсинг успя да въвлече на страната на благотворителността и свои търговски партньори като Техномаркет, Зора, Практикер, Лабиринт, ПС Стор и Рейнбоу България. В най-успешната благотворителна кампания, през месец септември миналата година, подкрепа на УниКредит Кънсюмър Файненсинг оказаха от една страна търговските партньори на компанията, а от друга и Фондация УниКредит. За всеки одобрен кредит, за периода на инициативата, компанията дари по един лев, а търговските партньори удвоиха сумата, събрана от техните търговски обекти. Фондация УниКредит на свой ред помогна, умножавайки цялата събрана сума от кампанията по две.
|
Продължава
|
|
Сряда, 06 Февруари 2013 00:36, WWF |
Множество мащабни акции по залесяване, подготовка на почвата и изграждане на инфраструктура бяха извършени през 2012 г. в рамките на съвместен проект, изпълняван от международната природозащитна организация WWF и Societe Generale Експресбанк
Стартирал през миналата година, до края на 2013 г. проектът за възстановяване на редки и застрашени видове в 10 природни парка в България обхваща серия инициативи. В това число влизат залесяване на 20 000 кв.м. с ценни дървесни видове и отглеждане на млади гори на площ от 100 000 кв.м. в Странджа по т.нар. Саарландски метод, при който се използват най-щадящите природата техники за добив на дървесина.
Мащабът на активностите, предвиждани в проекта, го прави най-големия от този вид до момента в България.
|
Продължава
|
|
Петък, 25 Януари 2013 11:13, CSR News |
Как с твоята памучна тениска можеш да направи промяна?
Твоята любима тениска е направена предимно от памук и спомени. Една ключова съставка, която не е изписана на етикета, обаче, е водата. Очудващо, но производството на памук за една единствена тениска може да поеме до 2, 700 литра вода. Това е невидимата или "виртуалната вода", която употребяваме всеки ден. Важно е да купуваме високо ефективни перални машини, но всъщност водата, която използваме у дома е само част от нашия общ воден отпечатък.
|
Продължава
|
|
Събота, 29 Декември 2012 18:17, CSR News |
Зеленото почистване може да бъде определено по много начини. "Едно от най-ясното и точно схващане за зеленото почистване, е почистване, което опазва човешкото здраве, като в същото време намалява вредното въздействие върху околната среда", споделят от ProClean Service. Неговата цел е да предпазва здравето на обитателите на сградата, нейните посетители и хората, които поддържат сградата, като не замърсяват въздуха и водата. През последните 20 години, основен акцент в почистващата индустрия е да се намерят нови начини "да се прави повече с по-малко’". Съответно най-новите технологии в почистването, продукти и системи са разработени да подобрят производителността и намаляване на разходите.
|
Продължава
|
|
|