https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Практики
SOS SMS – за пълноценно образование ПДФ Печат Е-мейл
Сряда, 10 Ноември 2010 09:30, SOS Детски селища България

 

SMS кампания на SOS Детски селища България: SOS SMS – за пълноценно образование

Посланието на нашата кампания – "SOS SMS – за пълноценно образование" е насочено към набиране на средства за обучение и образование на над 700 деца от SOS детските селища в Трявна и Дрен, SOS младежките домове в София и Велико Търново и проектите по подкрепа на семейството и превенция на изоставянето на деца в риск, за които организацията полага постоянни грижи.

На кратък номер 1287 /единен за трите мобилни оператора/ дарителите могат да изпращат SMS на цена 1.20 лева с ДДС в полза на SOS Детски селища България.

Целта на кампанията е да се набират средства, които да покриват разходите за образование и обучение през учебната 2010/2011 г.

 

Powered by Web Agency
 
Корпоративно семейно спонсорство ПДФ Печат Е-мейл
Сряда, 10 Ноември 2010 09:22, SOS Детски селища България

 


Корпоративното семейното спонсорство е траен социален ангажимент от страна на корпоративните партньори SOS Детски селища България. Това е един изпитан и надежден начин за оказване на дългосрочна помощ на нуждаещи се деца, намерили своя нов дом и семейство в SOS детските селища чрез подкрепа на конкретно SOS семейство от детските селища в Трявна или в Дрен.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Корпоративна социална отговорност за малкия бизнес ПДФ Печат Е-мейл
Вторник, 02 Ноември 2010 08:50, CSR BG

 

Кейт Джъдж от Goodthings Limited споделя своите топ съвети за малкия бизнес, който иска да подобри своята корпоративна социална отговорност.

 

1. Не е нужно да си голям, за да бъдеш добър: малките бизнеси могат да извлекат огромни ползи от рационализирането на подхода си към своята корпоративната социална отговорност. 

2. Не се обезсърчавайте от терминологията: казано с прости думи, КСО покрива дейностите, които вашия бизнес доброволно се задължава да подобри в своята общност и обикновено обхваща вашето влияние както върху околната среда (ресурси, отпадъци, въглеродни емисии и пр.), така и върху хората (благотворителност, доброволчество, общественозначими проекти и пр.)

Powered by Web Agency
Продължава
 
За разликата между дарителството и социалната отговорност на бизнеса ПДФ Печат Е-мейл
Понеделник, 20 Септември 2010 11:00, Дневник


Kакто в цял свят, така и у нас в последните години се заговори за корпоративна социална отговорност. Понятията "корпоративна социална отговорност" (КСО) и "социална отговорност на бизнеса" (СОБ) са общоизвестни, но практиката у нас показва, че мениджмънтът все още не знае как да управлява тези "отговорности". Именно за това е важно да се знае как се осъществява СОБ.

Социалната отговорност на бизнеса се провокира от два основни типа причини - външни и вътрешни. Външните са глобализацията, големите корпоративни скандали, гражданското общество, информационната ера, медийната власт. Вътрешните са все по-взискателните служители, конкуренцията, спестяването на разходи в дългосрочен план, репутацията, увеличаваща стойността на бранда.

 

Powered by Web Agency
Продължава
 
Тайните на отговорното предприемачество ПДФ Печат Е-мейл
Петък, 17 Септември 2010 14:35, New Business.bg

 

Успехът на фирмите в днешно време се превръща във все по-относително понятие. Напоследък често ставаме свидетели как големи и стабилни корпорации изненадващо губят доверието на партньорите и служителите си, докато малки и уж безперспективни компании успяват да спечелят завидни позиции. При това само защото успяват да демонстрират отговорност - към хората, обществото, околната среда и дори към конкурентите си. Поддържането на градинки и паркове, организирането на благотворителни кампании и създаването на приятелска атмосфера в офиса отдавна не са просто ПР-стратегии. Става дума за добре планирана управленска политика, която да отличи фирмата от всички останали на пазара и да спечели максимално доверие. Модерната практика е известна като "корпоративна социална отговорност", но е най-сигурният (засега) ключ към успешния мениджмънт.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Какво значи корпоративна социална отговорност в туризма? ПДФ Печат Е-мейл
Сряда, 08 Септември 2010 13:00, твоят БИЗНЕС

Корпоративна социална отговорност може да съществува и в туризма. Като цяло представлява комплекса от отношения в една фирма. Важен е начина, по който се вземат решения, реализират проекти и инициативи. Всеки в една фирма трябва да има достъпност до подобни решения, допълва в специалното интервю за “твоят БИЗНЕС” Любомир Попйорданов, председател на Българската асоциация за алтернативен туризъм.

 

Powered by Web Agency
Продължава
 
Още статии...
Страница 15 от 19