|
Петък, 16 Юли 2010 22:12, Nestle |
ЛиЛана взриви хилядите фенове на здравословния начин на живот с хитовете си “OutmyVideo” и “DimePiece”, подкрепени от NESCAFE 3in1
Най-успешните български звезди изнесоха специален концерт в Южния Парк за всички участници в петото юбилейно издание на инициативата на Нестле България и Столична община Живей Активно!, която се проведе на 20 юни 2010 г. Галя, Лора Караджова и Goodslav, Сантра и Кристо, Мария Илиева, Устата и победителката от „България търси талант“ – Богдана пяха за хилядите фенове на здравословния начин на живот в края на Живей Активно! 2010. Кулминацията на концерта бе ЛиЛана, която взриви публиката с изпълненията на хитовите си парчета и най-новото “OutmyVideo”, подкрепени от NESCAFE 3in1. Специалната изненада за публиката бе парчето „OnTop” с хитовия американски рапър – Akon, което ще влезе в предстоящия албум на чаровната певица.В дует с брат си, бийтбокс шампиона Skiller, ЛиЛана представи оригинална версия на съвместния си проект със SnoopDogg– “DimePiece”.
|
Продължава
|
|
|
Петък, 16 Юли 2010 21:27, Eurofootball.bg |
През 2007 година Еврофутбол стартира мащабен социален проект, наречен "Печелиш и помагаш". Неговата главна цел е да подкрепя различни спортни, здравни, културни и социални каузи в страната. В основа му стои и първото по рода си публично частно партньорство между частен и държавен хазартен оператор, обединение в подкрепата на различни каузи. Държавната парично-предметна лотария (ДППЛ), е ключов партньор на Еврофутбол в проекта "Печелиш и помагаш" чрез целевите тиражи за набиране на допълнителни средства по всяка една от темите в проекта. Съгласно устройствения правилник на лотарията 11% от приходите от целевите тиражи се отделят с благотворителна цел за съответната тема.
|
Продължава
|
|
Петък, 16 Юли 2010 02:36, Овергаз |
През септември 2009 година Овергаз издаде „е- Дом” – първата компютърна игра на екологична тематика в България. Тя бе разработена по инициатива на газовата компания и целта й е да популяризира природосъобразната и икономична употреба на разпространените в страната енергоизточници. Играта е стратегическа и протича в два етапа. В първия определяте вида на жилището – апартамент, вила или къща в града, предпочитаните технологични решения и използваната енергия.
|
Продължава
|
|
Петък, 16 Юли 2010 02:04, Devin |
Следвайки дългогодишна и целенасочена политика, съобразена със световните тенденции, бутилиращата компания въведе за първи път в Югоизточна Европа иновативна технология, която позволява да се намали количеството на изхвърлената пластмаса в природата. Това се постига ч рез редуцирането размера на капачката на бутилките на 0,5 и 1л и е поредна стъпка в развитието на екопроизводството на компанията.
|
Продължава
|
|
Събота, 10 Юли 2010 07:42, CSR News |
Американската дефиниция
Маркетингът, свързан с кауза, е сдружаване на стопанска организация (фирма) и нестопанска организация, което цели да промоцира продукт или услуга на фирмата и едновременно с това да набира средства за нестопанската организация.
Европейската дефиниция
Маркетинг, свързан с кауза - това е да използваш пари, техники и стратегии от маркетинга, за да подпомагаш благотворителни каузи, като в същото време развиваш и бизнеса. Според дефиницията на британската организация Business in the Community това по същността си е търговска дейност, чрез която бизнесът и благотворителната организация/кауза си партнират в маркетирането на продукт, услуга, имидж в обща полза.
|
Продължава
|
|
Петък, 09 Юли 2010 22:35, EcoMedia |
Няколко съвета, които могат да Ви помогнат, когато купувате енергоспестяващи крушки за бизнес сградите и офисите си.
В тази стегната икономика, бизнесът все повече търси начини за намаляване на оперативните разходи, както и за предоставяне услуги на своите клиенти. Една област, която в момента предлага възможности да се пести, е осветлението за офиси и сгради.
|
Продължава
|
|
|
|
|
Страница 17 от 19 |