Корпоративната социална отговорност (КСО) е специфична за всяка компания, защото различните клиенти, партньори и заинтересовани групи от обществото имат своя идея за ценностие и принципите в поведението на една отговорна организация.
Когато се гради репутация на етична компания, действията са по-красноречиви от думите. Когато клиентите не могат да видят тези действия, те имат минимален или никакъв ефект върху техните възприятия, покупателна способност и лоялност.
CSR Book е годишно издание, чиято идеята е да представи осъществените отговорни дейности, които компании и оргазнизации са реализирали през годината, да популяризира добрите КСО практики, получени награди, участие в конкретни проекти, както и резултатите от тях.
В CSR Book ще има отредено място и за тенденциите за реализиране на бъдещи проекти и идеи, както и ще се включват интервюта с лидери от индустрията и КСО експерти, които да споделят бизнес модели за преобразуване на политиката на организациите, в социално отговорна.
Всяка компания с дългосрочна политика за корпоративна социална отговорност трябва да е в непрекъснат диалог с обществото. Добрата репутация има нужда от доказателства, а в CSR Book ще бъдат поместени именно тези добри практики, спомагащи за нейното изграждане. |