https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
ЧЕЗ раздаде награди на своите лоялни клиенти ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Понеделник, 16 Септември 2013 15:48, ЧЕЗ България

Броят на печелившите в кампанията „Лоялността ви се отплаща” достигна 600. ЧЕЗ изтегли последните 25 печеливши в кампанията „Лоялността ви се отплаща", с което броят на спечелилите награди в рамките на тази кампания достигна 600.

 

Тази седмица победителите са от София, Плевен, Луковит, Белене, Ловеч, Враца и Сандански.ЧЕЗ стартира кампанията „Лоялността ви се отплаща” на 27 март тази година с цел да поощри своите клиенти, заплащали в срок месечните си задължения през последните 12 месеца, без да е начислявана лихва. Всяка седмица на лотариен принцип от ЧЕЗ бяха изтегляни по 25 печеливши. Общата стойност на раздадените награди възлиза на
27 444 лева. „Бих искала да поздравя нашите няколкостотин хиляди лоялни клиенти! Те ни мотивират да продължаваме да инвестираме в качеството и да разработваме нови кампании и услуги”, каза Кремена Стоянова, изпълнителен директор на ЧЕЗ Електро България.

ЧЕЗ редовно провежда кампании, с цел да поощрява и подпомага своите клиенти. През изминалата година в рамките на кампания за актуализация на данни дружеството подари 90 безплатни сметки за електроенергия на обща стойност над 3 хиляди лева, раздаде девет ваучера за черна и бяла техника, всеки на стойност 400 лева, и една голяма награда за 1000 лева. От идването си на българския пазар до момента ЧЕЗ разработи почти 100 вида услуги, сред които най-търсени са дистанционното обслужване и електронната фактура. От началото на годината дружеството създаде две нови институции, основани на модерни и вече изпитани европейски практики – Енергийния омбудсман и Потребителския съвет. Тяхната цел е да анализират и предложат за въвеждане най-добрите практики в сферата на обслужването.

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..