За втора поредна година Procter & Gamble стартира кампанията „Шанс за живот, шанс за нови спомени” Печат
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Сряда, 01 Септември 2010 13:33, Procter & Gamble


Средствата, събрани по време на кампанията, ще бъдат използвани в помощ на преждевременно родени деца

София, 31 август 2010г., за втора поредна година Procter & Gamble (P&G) стартира  кампанията „Шанс за живот, шанс за нови спомени”, която цели да помогне на преждевременно родени деца в България.

Инициативата стартира официално от 1-ви септември и приключва на 30-ти ноември 2010г. Нейната задача е да ангажира гражданското общество, за да помогне на 6000 недоносени деца, които се раждат всяка година в България, като осъществи дарителски и информационни дейности.

Оливия Чиботариу, мениджър външни връзки в Procter & Gamble

Мисията на кампанията е да продължи оборудването на неонатологични звена съобразно Европейските критерии за окомплектованост на залите за първична реанимация. Цел на инициативата е да бъдат дарени 41 апарата за мониторинг на жизнено важни показатели на новороденото дете – пулсоксиметри в 35 от най-големите родилни отделения, в 27 български града. Средствата за даренията ще бъдат осигурени от продажбите на продукти на Procter & Gamble, които са включени в кампанията. Освен дарителските дейности, инициативата цели да информира обществеността за преждевременното раждане, причините, които довеждат до него и здравните рискове, на които недоносените деца са изложени.

 

„Ние в Procter & Gamble активно участваме в живота на социалната общественост. Това е наша мисия и част от философията на компанията. Ние вярваме, че съвместно с гражданското общество в България и нашите партньори ще успеем да подобрим грижата за новородените деца в страната. Задачата, която си поставяме днес е да осигурим модерно оборудване в родилните отделения на 35 от най-големите болници в страната. Убедени сме, че програмата „Шанс за живот, шанс за нови спомени”, ще бъде уместен принос и ще даде на новородените деца изложени на здравен риск шанс за живот и шанс за повече сбъднати детски мечти,” каза Оливия Чиботариу, мениджър външни връзки в Procter & Gamble.

 

Марките продукти на Procter & Gamble включени в кампанията „Шанс за живот, шанс за нови спомени”са: Ariel®, H&S®, Pampers®, Bonux®, Lenor®, Always®, W&Go®, Blend-a-med®, Tide®, Mr Proper®, Pantene®. В зависимост от всеки търговската политика на отделените магазини, могат да бъдат включени допълнителни продукти. Потребителите ще ги разпознаят чрез специално поставени в близост материали с логото на кампанията.

 

Powered by Web Agency