“Говори открито срещу домашното насилие“ с първа награда за „Маркетинг, свързан с кауза“ на БФБЛ |
Новини - Маркетинг обвързан с кауза | |||||||
Четвъртък, 05 Март 2015 19:42, CSR News | |||||||
„AVON е компанията за жени. Нашата мисия е да правим жените красиви, здрави и финансово независими. Но най-голямата сила на нашата общност от вдъхновени и успешни дами е да се мобилизираме в името на социално отговорните каузи, които са част от ДНК-то на AVON. Такава кауза е борбата с домашното насилие, която превръща в жертва всяка четвърта българка“, сподели Деница Желязкова. „Наградата е признание за усилията на хилядите Представители на AVON, които през 2014 г. набраха средствата, за да отвори врати нов кризисен център в помощ на жени и деца, жертва на насилие. Той се намира в Димитровград и е най-голямата подобна институция на територията на Югоизточна България“, допълни тя.
Посланието „Сложи си обица на ухото! Нека заедно спрем домашното насилие!“ постави в сърцето на комуникацията новия благотворителен продукт (обици), с покупката на който се реализира и дарението на средства в помощ на жертвите. Кампанията през 2014 г. заложи също на силна комуникация към Представителите на AVON, дигитална апликация с едни от най-известните български знаменитости, разпространение на информационни материали чрез служители на компанията и партньора в лицето на „Алианс за защита от насилие, основано на пола“.
|