https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Pampers® и UNICEF обединяват сили за трети пореден път в кампанията „1 опаковка = 1 ваксина” ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Вторник, 14 Декември 2010 14:32, United Partners


Pampers и UNICEF обединяват сили за трети пореден път в кампанията „1 опаковка = 1 ваксина” 
1 глобална кауза = 1 местна кауза


Всеки може да помогне на човешко същество, изпаднало в беда. Понастоящем 170 милиона майки и техните бебета от 40 страни в развиващия се свят се нуждаят от помощта и състраданието ни. Те са изложени на риск от заболяване от тетанус, защото живеят в области, изолирани от достъпа дори до най-елементарните медицински грижи.

Затова Pampers и UNICEF за трети пореден път дават старт на съвместната им кампания „1 опаковка = 1 ваксина”. Тя дава на родителите възможност да помогнат на други родители, без значение от разстоянието, което ги дели.

AfricaДосега Pampers, UNICEF и майките, участвали в кампанията, спасиха 100 милиона жени и техните новородени деца по света. Още 170 милиона се нуждаят от помощ и Pampers вярва, че и те могат да бъдат спасени с подкрепата на майки като тях.

Как можеш да помогнеш? За всяка закупена през януари и февруари опаковка пелени Pampers, маркирана със специалното лого на кампанията, компанията дарява стойността на една ваксина против тетанус на UNICEF. Малка стъпка, която води до голяма промяна, защото 1=1, една опаковка е равна на една животоспасяваща ваксина. Да спасиш човешки живот няма цена.

През 2011 Pampers и UNICEF призовават за трети пореден път българските майки за подкрепа. Приблизително 1,2 милиона ваксини бяха събрани през последните две години с тяхна помощ.

Основна цел на Pampers е да се грижи за подобряването на грижите за децата по света, не само в страните, засегнатиAfrica от тетанус, а и у нас. Като част от кампанията “1 опаковка = 1 ваксина”, Pampers  ще дари родилно оборудване на болници в четири града в България. Целта на дарението е да се осигури безопасна и комфортна среда, в която новородените да прекарат своите първи дни. Болниците ще бъдат избрани с помощта на обикновените майки, които ще имат възможността да гласуват за градовете, в които желаят Pampers да направи своето дарение. 

Всяка майка може да даде своя глас от началото на януари на Facebook страницата на кампанията “Светът на мама” и по този начин да участва в избирането на градовете, които ще получат ново оборудване.

“Благодарение на българските майки, Pampers и UNICEF ще осигурят животоспасяващи ваксини за майките и бебетата от развиващите се страни. Радваме се, че успяваме да продължим и даренията за болници в страната в духа на най-добрите традиции на Pampers. Всяко бебе трябва да започне своя живот щастливо и защитено”, каза представител на Pampers.

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..