https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Старт на третото издание на кампанията на Pampers & UNICEF “1 опаковка = 1 ваксина” ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Сряда, 19 Януари 2011 14:59, United Partners

 

На официално събитие в Софийската галерия Снежана, вчера 18 януари, бе дадено начало на третото издание на кампанията “1 опаковка = 1 ваксина”. Кампанията на Pampers & UNICEF цели събирането на средства за ваксини против неонатален тетанус за майки и бебета от развиващите се страни. Тази година началото бе дадено с фото изложба със снимки от някои от държавите, за които е предназначено дарението. Фотосите отразяват емоционални моменти от живота и ваксинирането против тетанус на  майки и бебета от Кот Д’ивоар, Етиопия, Мадагаскар, Мианмар, Нигерия и Камерун.

 

 

Водещата и посланик на кампанията, Ива Дойчинова, припомни на присъстващите, че неонаталния тетанус е напълно предотвратима болест, която все още засяга 170 милиона майки и техните бебета. За последните две години, българските родители са допринесли с 1,2 милиона ваксини, допълни тя. Кампанията тази година продължава през януари и февруари, като българските родители могат да се включат в нея по познатия механизъм. За всеки един закупен пакет пелени или мокри кърпички, които носят специалното лого на кампанията, Pampers ще дари на UNICEF равностойността на една животоспасяваща ваксина.

 

Сред гостите на събитието бяха и актрисата Елена Петрова и телевизионната водеща Радост Драганова, които са част от известните лица, подкрепящи кампанията. Тези, които не можеха да присъстват разказаха за своите причини да са част от 1 опаковка = 1 ваксина чрез видео послания, специално записани за кампанията. Богдана Трифонова, Ана Пападополу, Димитър Рачков, Мария Игнатова, Влади Ампов – Графа, Георги Енчев, както и членовете на рок групата Д2 се присъединяват към усилията на  Pampers & UNICEF да се преборят с неонаталния тетанус и да спасят детски живот. Цялото видео послание може да бъде видяно на Facebook страницата на кампанията  - Светът на мама.

 

Pampers подкрепя и майките и бебетата в България чрез дарение на оборудване в четири родилни отделения в страната. Д-р Детелина Стоичкова, началник отделение по неонатология, специалист неонатолог в ПСАГБАЛ "Света София” разказа колко жизнено важно това оборудване е за родилните отделения, защото то осигурява оптимални условия за майките и децата им през първите дни заедно. Тази година майките ще бъдат тези, които определят къде отива дарението. Във Facebook страницата на кампанията  - Светът на мама, родителите ще намерят специално приложение – Мозайката на Pampers & UNICEF, където ще могат да  качат снимка на своето бебе и да селектират град за дарението. Конкурсът стартира на 17ти януари и ще продължи четири седмици, като в края на всяка седмица ще бъде излъчван град победител. Pampers ще дари оборудване на родилно отделение в болница от избраното селище.

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..