Старт на третото издание на кампанията на Pampers & UNICEF “1 опаковка = 1 ваксина” |
![]() |
![]() |
![]() |
Новини - Маркетинг обвързан с кауза | |||||||
Сряда, 19 Януари 2011 14:59, United Partners | |||||||
На официално събитие в Софийската галерия Снежана, вчера 18 януари, бе дадено начало на третото издание на кампанията “1 опаковка = 1 ваксина”. Кампанията на Pampers & UNICEF цели събирането на средства за ваксини против неонатален тетанус за майки и бебета от развиващите се страни. Тази година началото бе дадено с фото изложба със снимки от някои от държавите, за които е предназначено дарението. Фотосите отразяват емоционални моменти от живота и ваксинирането против тетанус на майки и бебета от Кот Д’ивоар, Етиопия, Мадагаскар, Мианмар, Нигерия и Камерун.
Водещата и посланик на кампанията, Ива Дойчинова, припомни на присъстващите, че неонаталния тетанус е напълно предотвратима болест, която все още засяга 170 милиона майки и техните бебета. За последните две години, българските родители са допринесли с 1,2 милиона ваксини, допълни тя. Кампанията тази година продължава през януари и февруари, като българските родители могат да се включат в нея по познатия механизъм. За всеки един закупен пакет пелени или мокри кърпички, които носят специалното лого на кампанията, Pampers ще дари на UNICEF равностойността на една животоспасяваща ваксина.
|