Mall Galleria Бургас декорира морския град с голяма арт експозиция ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общ характер
Четвъртък, 06 Юни 2013 18:50, CSR News

 

Инициативата предшества откриването на първата пътуваща изложба на National Geographic в града

Голяма арт-инициатива на Mall Galleria Бургас съвместно с Община Бургас ще се състои в центъра на град Бургас. Събитието ще започне с оцветяване на инсталация от фибростъкло във формата на огромна риба.

Съоръжението, което се намира пред сградата на общината, ще бъде декорирано от деца от художествената гимназия „Св.Св.Кирил и Методий", кмета на Бургас Димитър Николов и изпълнителния директор на GTC България Дани Беркович. GTC изгради и отвори преди година най-големия търговско-развлекателен център в Югоизточна България - мол Галерия Бургас, обявен за най-добрия мол в България, който е организатор на арт-инициативата.


Идеята на мола включва изложба на открито на 20 големи коралови риби, които от днес са инсталирани на ключови места в Бургас. Само конструкцията  на площад „Атанас Сиреков” е бяла и предстои да бъде визуално оформена с помощта на официалните гости и около 100 ученика от елитното бургаско училище.


Атрактивното събитие е посветено на децата и е част от кампанията на мол Галерия Бургас „Аз обичам Бургас”. Началото му е насрочено за вторник, 11 юни в 11:00 часа.


Инициативата предшества премиерата на забележителната пътуваща експозиция „Душата на океана” на National Geographic в търговско-развлекателния център. Изложбата, пресъздаваща вълнуващия и красив свят на океана, се състои от морски тунели, в които са подредени 50 фотоса и мултимедии с красиви гледки от подводния свят. Всичко това ще пренесе посетителите в красивите океански дълбини. От 9 юли до края на август гражданите и гостите на града ще могат да открият красотата и тайните на Световния океан.


"Душата на океана" е първата от 5-те пътуващи изложби на най-голямата международна неправителствена институция за наука и образование National Geographic. Експозицията е част от глобалната кампания на National Geographic-Вашингтон, САЩ,  за опазване на водните ресурси и природата в света.


С  домакинството  на  експозицията Община Бургас и Мall Galleria Бургас  дават пример за  обща грижа и социално отговорно партньорство в името на големите каузи  на човечеството.


От септември 2013 г. до февруари 2015 г. в Mall Galleria Бургас  ще гостуват и останалите 4 пътуващи изложби от поредицата на National Geographic.


Правата за всички тях са закупени от собственика на Mall Galleria Бургас GTC. Инвеститорът съвместно със списание National Geographic Kids ще стартира дългосрочна образователна програма, насочена към децата на Бургас и региона.

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..