Енергийният омбудсман на ЧЕЗ обсъди добри практики с местни обществени посредници ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общ характер
Понеделник, 04 Ноември 2013 15:37, ЧЕЗ България


Националното сдружение на местните обществени посредници предложи членство на Радослав Димитров в неговите структури


Енергийният омбудсман на ЧЕЗ Радослав Димитров разговаря с представители на Националното сдружение на местните обществени посредници в Република България (НСМОПРБ). На срещата присъстваха старозагорският омбудсман Павлина Делчева, която от юни 2013 г. е председател на сдружението, както и почетният председател на НСМОПРБ Иван Димитров. Вече осма година той е обществен посредник на община Пазарджик. По време на срещата омбудсманите обсъдиха добри практики и обмениха опит при разглеждането на различни казуси. Представителите на НСМОПРБ предложиха членство на господин Димитров в тяхната организация.


„Седеммесечната ми практиката ми като омбудсман недвусмислено показа, че прекият диалог с клиентите и обсъждането на всеки отделен казус носят най-голяма полза не само за клиентите, но и за ЧЕЗ. През пролетта проведох кампания от срещи по места с клиенти на компанита. Възнамерявам да подновя инициативата и да продължа откритите разговори с хората и в други градове“, каза Радослав Димитров, енергиен омбудсман на ЧЕЗ.

„Основната ми цел като председател на Националното сдружение на местните обществени посредници е да популяризирам нашата професия и да работя за разширяването на мрежата от обществени посредници. Приветствам инициативата на ЧЕЗ, която е първата компания, създала подобна институция. Мисля, че и други компании могат да последват примера на ЧЕЗ, от което най-много ще спечелят техните клиенти“, каза Павлина Делчева, председател на НСМОПРБ.

Радослав Димитров е първият енергиен омбудсман в България. Основната му функция е да разрешава спорове и да преразглежда решения, взети по клиентски въпроси от някоя от компаниите на ЧЕЗ – „ЧЕЗ Електро България” АД и „ЧЕЗ Разпределение България” АД. От създаването на новата институция на 11 март 2013 г. до края на октомври, омбудсманът е получил близо 800 сигнала.

Сигнали и предложения към омбудсмана на ЧЕЗ могат да бъдат подавани на телефон 02/895 8450, по факс 02/895 9770, на електронна поща Е-мейл адресът e защитен от спам ботове. или с писмо на адрес гр. София 1000, ул. "Г. С. Раковски" № 140. Статистиката показва, че по-голямата част от сигналите - 64%, са изпратени по електронната поща. Близо 17% от подадените сигнали са с писмо по пощата, а 15% - в Центровете за обслужване. Клиентите на ЧЕЗ, които са подали сигнали, получават в 30-дневен срок информация за резултатите от разглеждането на техния случай.

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..