Кандидатстването за Годишните награди за отговорен бизнес 2016 продължава ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общ характер
Понеделник, 16 Януари 2017 11:25, CSR News


Поради повишения интерес Българският форум на бизнес лидерите удължава срока за номинации до 13 февруари

Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ) съобщава, че продължава да приема номинации за своите ГОДИШНИ НАГРАДИ ЗА ОТГОВОРЕН БИЗНЕС 2016 – най-утвърденият и авторитетен конкурс за корпоративна социална отговорност у нас. Подаването на кандидатури е безплатно и изцяло онлайн на уебсайта на БФБЛ и поради повишения  интерес се удължава до 13 февруари 2017 г. Бизнес конкурсът е национален и отворен за всяка фирма независимо от размер, сфера на дейност и членство във Форума. 


„Каним отговорните компании от всички сектори, които инвестират ресурси в проекти с добавена стойност за обществото и така трайно променят средата, в която живеем, да участват в състезанието. Конкурсът им дава възможност да представят своите добри практики и сериозни ангажименти към образованието, здравеопазването, служителите, околната среда и други социални сфери. Нека заедно докажем, че отговорното бизнес поведение е път към успеха и в България”, каза Ираван Хира, председател на БФБЛ.  

Годишните награди за отговорен бизнес на БФБЛ за 14-а поредна година ще отличат усилията и постиженията на частния сектор в следните шест категории: Инвеститор в обществото; Инвеститор в знанието; Инвеститор в околната среда; Инвеститор в човешкия капитал; Маркетинг, свързан с кауза; Най-добра социална политика на малко и средно предприятие. Всички номинирани проекти се състезават и за специалната награда Еngage за принос на служителите към определена кауза или инициатива на компанията.

Новият краен срок за подаване на кандидатури е 13 февруари 2017 г. На уебсайта на БФБЛ ще намерите допълнителна информация и регламент на конкурса, както и защо да кандидатствате и как. Проектите се оценяват от уважавано жури от професионалисти от различни области, а победителите ще бъдат обявени на гала церемония на 14 март 2017 г.

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Новини България

Маркетингът с кауза е инициатива на бизнеса и организациите с идеална цел, но резултатите и неговият успех са в ръцете на всеки един от нас

Концепцията за Корпоративна социална отговорност (КСО) възниква в Съединените щати през 60-те години на ХХ в. в резултат на дебати за социалното поведение на многонационалните корпорации. Първият в историята доклад...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Резиденция Баба 2018 търси смели и предприемчиви резиденти, които ще живеят за месец в българско село

Какво е нужно на едно село, за да заживеят млади хора в него?   Сдружение „Фабрика за идеи“ организира инициативата „Резиденция Баба“ за четвърта поредна година в различен район и...

Общество | CSRBG

Прочети..

ИКЕА дари 40 млн. евро за борба с изменението на климата

За поредна година Фондацията на ИКЕА издаде своя годишен отчет- „По-светло бъдеще“, за да отпразнува най-успешните проекти на партньорите си през 2017 г., както и важните етапи, които Фондацията на...

Околна среда и Екология | CSR News

Прочети..