Kaufland България дари продукти от първа необходимост за всяко бебе в подкрепа на фондация „За Нашите Деца“ ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общ характер
Четвъртък, 08 Март 2018 16:17, Фондация "За нашите деца"

В края на миналия месец фондация „За Нашите Деца“ получи прекрасна изненада от голямото семейство на Kaufland България, което дари адаптирано мляко и каши, бебешки пелени и мокри кърпички, перилни и почистващи препарати, подходящи за бебета - продукти от първа необходимост в грижата за всяко едно дете през първите месеци от живота му.

Екипът на Kaufland се включи с ентусиазъм и в оформянето на подаръка - служителите на екип човешки ресурси се разделиха в три отбора и се състезаваха за бързина и сръчност в опаковането на продуктите.

 

„Щастливи сме, че сме част от ценните усилия на фондация „За Нашите Деца“ в подкрепа на най-малките. За нас като екип е удоволствие да споделим и да допринесем за тази кауза“ споделят от компанията.

Щедрото дарение ще подпомогне екипите ни от Център по приемна грижа, Център за обществена подкрепа „Св. София“, Център за обществена подкрепа „За деца и родители“ и Детската ни къща в ежедневната им отговорна задача – да правят така, че всяко дете в България да расте и да се развива в сигурна семейна среда.

Благодарим на екипа на Kaufland България, който  ни подкрепи в мисията ни да помагаме на деца и семейства, за които днешният ден е предизвикателство!


Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..

Маркетингът с кауза е инициатива на бизнеса и организациите с идеална цел, но резултатите и неговият успех са в ръцете на всеки един от нас

Концепцията за Корпоративна социална отговорност (КСО) възниква в Съединените щати през 60-те години на ХХ в. в резултат на дебати за социалното поведение на многонационалните корпорации. Първият в историята доклад...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..