Кампанията на AVON България срещу рака на гърдата получи отличието в рамките на годишните награди на Български дарителски форум
Най-мащабната благотворителна инициатива в България – кампанията „От любов към живота – AVON срещу рака на гърдата”, получи първа награда в категория „Най-прозрачна дарителска програма” 2011 г. Престижният приз в рамките на седмото издание на „Най-голям корпоративен дарител” 2012 г. на Български дарителски форум прие от името на компанията Люба Василева, PR и рекламен мениджър на AVON за България, Албания и Македония.
„За мен е чест да приема тази награда от името на компанията за жени AVON. Благодаря и от името на хилядите жени в България, които са спасени, благодарение на знанието, че ракът на гърдата е лечим, когато бъде открит навреме. Благодаря и от името на кампанията "От любов към живота", която вече 10 години целенасочено, последователно и прозрачно дарява за каузата срещу рака на гърдата, защото подкрепата на всеки един от нас е изключително ценна”, сподели Люба Василева.
Домакин на събитието, което отличи AVON България като един от най-големите корпоративни дарители в страната, беше Президентът на Република България г-н Росен Плевнелиев. Сред специалните гости бяха и Десислава Атанасова, министър на здравеопазването, както и Томислав Дончев, министър по управление на европейските проекти.
Само няколко седмици по-рано AVON България обяви на специално медийно събитие дарение от 100 000 лв. в 10-тата юбилейна година от старта на „От любов към живота”. С него общата сума, събрана до момента за превенция на най-коварната женска болест, достигна 1 300 000 лв. Освен тази внушителна сума за периода на кампанията са осъществени над 23 000 безплатни профилактични и диагностични прегледи на жени в цялата страна. С дарени от AVON България средства е закупена апаратура за превенция на рака на гърдата, сред която мобилен мамограф и ехограф, както и ехографска апаратура за 7 болници в страната. Усилията на кампанията са насочени изцяло в посока профилактика на българката, защото ракът на гърдата е 100 % лечим, ако бъде открит навреме.
За кампанията на AVON срещу рака на гърдата в България:
Основна цел на кампанията от самото й създаване преди десет години е да информира българската жена за необходимостта от редовни прегледи и да съдейства за една по-достъпна профилактика. Информираността и превенцията могат да предотвратят развитието на болестта, тъй като ракът на гърдата е напълно лечим при ранно диагностициране.
Според официалната статистика на Български национален раков регистър, всяка 10-та българка е застрашена от рак на гърдата, а всяка година от рак на гърдата в България заболяват над 3 800 жени. В световен мащаб всяка година 1 000 000 жени се разболяват от рак на гърдата, а близо 200 000 жени умират от това заболяване – цифра, която не може да бъде пренебрегната, защото открит навреме, ракът на гърдата е лечим.
|