28% от бизнес сектора включва КСО в корпоративната си комуникационна стратегия ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Избрано
Понеделник, 01 Април 2013 16:20, CSR BG

 


По-малко от една трета от бизнес сектора включва КСО в корпоративната си комуникационна стратегия, в
ъпреки огромното влиянието върху корпоративната репутация

Grayling обяви резултатите от най-новия Grayling PULSE, тримесечното глобално проучване сред вътрешно-фирмени специалисти по комуникации, които показват, че под 1/3 (28%) от организациите със стратегия за КСО и/или устойчивост ги интегрират в своята корпоративна комуникационна стратегия. Това е така,  въпреки факта, че организациите казват, че корпоративната социална отговорност и устойчивото развитие имат голямо влияние върху тяхната корпоративна репутация. Това е най-честият отговор, посочен от общо 30.1% от участниците, а „отношения с работниците и служителите” е избран  само от 17,7%.


Проучването разкрива също, че в световен мащаб само 15% от компаниите имат напълно развити стратегии за КСО / устойчиво развитие, а 26% изобщо нямат официална стратегия.

Сара Хоу, главен консултант „Международни стратегии” за Grayling Future Planet, коментира: "Пионери са доказали, че конкурентното предимство може да бъде достигнато чрез вграждането на стратегия за устойчивото развитие в бизнеса, маркетинга и комуникациите. Въпреки това, много от компаниите в момента обръщат по-голямо внимание и развиват защитата на репутацията и управлението на риска в дългосрочните си бизнес стратегии. Ето защо се надяваме резултатите от това проучване да доведат до реални действия от страна на професионалистите в бранша и изпълнителните директори, които развивайки своите дългосрочни стратегии, ще гарантират устойчиво бъдеще за бизнеса и хората навсякъде по света ".

 

Други ключови констатации от проучването Grayling PULSE:

 

  • Повечето компании (37%) разпределят само 10% от общия им бюджет за комуникации за Корпоративна социална отговорност
  • Само половината от компаниите смятат, че техните медии се интересуват от отразяването на въпроси, свързани с КСО (52%)
  • Секторите, които вярват, че се представят добре по отношение на КСО са Потребителски марки (58%), Транспорт, Автомобили & Логистика (53%) и Енергетика, екология и промишленост (53%)
  • Първите три области на фокус в програмите за КСО / устойчивост са: Общността и корпоративна социална отговорност (16%), отпадъци и рециклиране (13%) и дарителство и доброволчество (11%)
  • Най-честите начини за анонсиране на КСО дейностите са чрез връзки с медиите (25%) и вътрешна комуникация (24,6%);
  • Само 12% от организациите използват социалните медии, за да съобщят за своите КСО дейности

 

Над 1300 професионалисти по комуникации от цял свят взеха участие в третото изследване PULSE. Целта на проучването е да предостави данни и информация, които да подпомогнат специалистите в по-доброто и целенасочено планиране на комуникационните дейности на техните компании и PR отдели.

Материалиът е любезно предоставен от Grayling PULSE.

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..