PR Thursday: Кое надделява в CSR-a: Публичността или каузата? ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Избрано
Понеделник, 28 Април 2014 15:20, CSR BG


CSR Bulgaria е партньор на следващия грандиозен PR Thursday, на 8 май от 19.00 ч. в Аулата на Софийския университет

Темата този път е корпоративната социална отговорност. Кое взема връх при създаването на социално отговорни кампании – желанието за публичност или подтикът да направим света едно по-добро място за живеене?

 

Разберете различните гледни точки от представители на бизнеса, медиите и неправителствения сектор.

 

Участници в дискусията са:

  • Жюстин Томс, Business Development Manager на ABC Design & Communication - модератор
  • Мария Лазарова, CSR на bTV Media Group
  • Александър Христов, акаунт директор на CIVITAS Global Bulgaria
  • Борис Колев, CEO на CSR Bulgaria
  • Иванка Шалапатова, CEO на Фондация "За нашите деца".
  • Симона Чаръкчиева, CSR на Vivacom
  • Станимир Андонов - доктор по маркетинг и мениджър на агенция Neuromarketing Bulgaria.

 

Ето и нашата социална кампания: всеки присъстващ на събитието ще получи специален ваучер за курсовете на М3 College, чрез който 20% от стойността на курса ще бъде дарена на Animal Rescue Sofia.

Имаме и една много, много специална (жива) изненада. Но както всяка хубава изненада, ще я запазим в тайна до деня на събитието! 

Партньори на събитието са CSR Bulgariа, Фондация "За нашите деца" и Студентски съвет към Софийски университет.

PR Thursday е първият по рода си клуб за срещи на специалисти и на всички, които имат желание да станат част от света на PR, маркетинга и медиите. Участниците в него имат възможност да се срещнат лично с интересни и популярни лица и да дискутират любопитни и актуални теми. Форматът включва модератор и гости-участници.

Очакваме Ви!

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..