Търси се: "История с велосипед" ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Избрано
Вторник, 22 Юли 2014 11:36, CSR BG

Активната част от кампанията на MaxEurope и CSR Bulgaria "Аз карам велосипед, последвай ме!" е към своя край, очаквайте продължението

До днес 22 юли (включително) се събират авторски разкази на тема „История с велосипед“, 10 от които ще бъдат прочетени в рамките на юлското издание на "Пощенска кутия за приказки".


Събитието ще бъде на 28 юли, от 19:00 ч., в “One More Кино” в София. А входът е свободен.

Това ще бъде финалът на социалната кампания “Аз карам велосипед, последвай ме!”, затова и разказите ще бъдат прочетени от посланици на кампанията.  Сред тях са: Поли Генова, Ивайло Захариев,  Митко Павлов, Рут Колева, Рафи, Дидо от Д2, Димо от ПИФ и водещите от БНТ: Анна Ангелова, Мария Андонова и Спас Кьосев.

Най-завладяващите истории ще получат подаръци от MaxEurope – основен партньор и съорганизатор на кампанията. Един от авторите ще се прибере вкъщи с нов велосипед и един от тях ще получи ваучер на стойност 100 лв. при пазаруване от фирмения магазин в София MaxBike или електронния магазин Bikesport.bg.

Авторските разкази на тема “История с велосипед” се изпращат на имейл: Е-мейл адресът e защитен от спам ботове. до 22 юли. 

Препоръчителен обем до 3 страници, шрифт 12.

 

**************

“Аз карам велосипед, последвай ме!” е социалната инициатива на CSR Bulgaria и MaxEurope и цели чрез позитивно споделяне да популяризира карането на велосипед в града като път към здравословния и по-качествен начин на живот. Кампанията започна с “Историите с велосипед” от известните личности – Посланици на колела.

България често попада на челни места в класациите за най-неспортуваща нация, най-болна нация, най-затлъстяваща нация. Статистиката сочи, че 78% от българите не спортуват, 51% осъществяват лека физическа активност, но това не е достатъчно, за да решим тези здравословни проблеми. 

Парадоксално е, че България е 6-тата страна в ЕС по производство на велосипеди, но е на дъното на класацията, когато става въпрос за каране на велосипед в града или като спорт.

Кампанията „Аз карам велосипед, последвай ме!“ има за цел да даде пример за малка промяна в ежедневието, с която може да бъде поставено началото и на необходимата голяма промяна.

За целите на кампанията е създаден и специален Наръчник на велосипедиста, който се разпространява като безплатна книжка по време на събитията, които са част от кампанията, а може да бъде и изтеглен онлайн от уебсайта на CSR Bulgaria.

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..