Активната част от кампанията на MaxEurope и CSR Bulgaria "Аз карам велосипед, последвай ме!" е към своя край, очаквайте продължението
До днес 22 юли (включително) се събират авторски разкази на тема „История с велосипед“, 10 от които ще бъдат прочетени в рамките на юлското издание на "Пощенска кутия за приказки".
Събитието ще бъде на 28 юли, от 19:00 ч., в “One More Кино” в София. А входът е свободен.
Това ще бъде финалът на социалната кампания “Аз карам велосипед, последвай ме!”, затова и разказите ще бъдат прочетени от посланици на кампанията. Сред тях са: Поли Генова, Ивайло Захариев, Митко Павлов, Рут Колева, Рафи, Дидо от Д2, Димо от ПИФ и водещите от БНТ: Анна Ангелова, Мария Андонова и Спас Кьосев.
Най-завладяващите истории ще получат подаръци от MaxEurope – основен партньор и съорганизатор на кампанията. Един от авторите ще се прибере вкъщи с нов велосипед и един от тях ще получи ваучер на стойност 100 лв. при пазаруване от фирмения магазин в София MaxBike или електронния магазин Bikesport.bg.
Авторските разкази на тема “История с велосипед” се изпращат на имейл:
Е-мейл адресът e защитен от спам ботове.
до 22 юли.
Препоръчителен обем до 3 страници, шрифт 12.
**************
“Аз карам велосипед, последвай ме!” е социалната инициатива на CSR Bulgaria и MaxEurope и цели чрез позитивно споделяне да популяризира карането на велосипед в града като път към здравословния и по-качествен начин на живот. Кампанията започна с “Историите с велосипед” от известните личности – Посланици на колела.
България често попада на челни места в класациите за най-неспортуваща нация, най-болна нация, най-затлъстяваща нация. Статистиката сочи, че 78% от българите не спортуват, 51% осъществяват лека физическа активност, но това не е достатъчно, за да решим тези здравословни проблеми.
Парадоксално е, че България е 6-тата страна в ЕС по производство на велосипеди, но е на дъното на класацията, когато става въпрос за каране на велосипед в града или като спорт.
Кампанията „Аз карам велосипед, последвай ме!“ има за цел да даде пример за малка промяна в ежедневието, с която може да бъде поставено началото и на необходимата голяма промяна.
За целите на кампанията е създаден и специален Наръчник на велосипедиста, който се разпространява като безплатна книжка по време на събитията, които са част от кампанията, а може да бъде и изтеглен онлайн от уебсайта на CSR Bulgaria.
|