CSR Bulgaria обединява и подкрепя социално отговорните медии в България |
Новини - Избрано | |||||||
Съвременните медии представляват многопластов канал за пренос на информация. Те имат властта да отразяват най-актуалните новини, събития и активности, да определят насочеността им и да избират методите за представянето им пред аудиторията. Малко са обаче медиите, които използват новината за обобщение на съществуващи добри практики, както и за насърчаване към отговорно поведение чрез показване на националния и международния опит. Групата на социално отговорните медии доказва, че в медийното пространство има място и за добрите новини, а спазването на етично поведение и воденето на открита политика са основни техни приоритети.
Медии, които са станали част от групата на Социално Отговорните Медии заемат мястото на посредник между инициативите, предприети от частния и нестопанския сектор, и реакцията на обществото.
Ролята на медиите е изключително важна за формиране на послания към обществото. Това е голяма привилегия, която те приемат да използват, за да градят устойчивото развитие на нашето общество и позитивната нагласа към случващото се около нас.
Етикети: |
Още статии от CSR BG :
- Ползите от доброволчеството за психичното здраве на служителите
- Добротата е полезна за бизнеса: четирите стъпки за стартиране на КСО програма
- Победителят в конкурса European Social Innovation Competition за 2017 г. гостува в България
- Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември
- Резиденция Баба 2018 търси смели и предприемчиви резиденти, които ще живеят за месец в българско село