Национален конкурс "Най-зелените компании в България" 2014 ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Избрано
Сряда, 15 Април 2015 15:27, b2b Мagazine


Националният конкурс „Най-зелените компании в България” стартира на 14 април 2015 г. За пета поредна година той ще отличи най-иновативните и най-отговорните зелени компании в общо десет категории. В него могат да участват дружества, опериращи в България, но също и общини, асоциации и неправителствени организации.

Официалната церемония по награждаване на отличените ще се проведе на 28 май 2015 г. в Софийската филхармония.

Кандидатстването се осъществява с попълването на онлайн въпросник, който е на разположение до 15 май 2015 г. Той е достъпен на сайта на събитието – http://green.b2bmedia.bg/.

Специална награда „Зелена личност“

Като част от конкурса се приемат и номинации за специалното отличие „Зелена личност на 2014”. Предложенията за „зелена“ личност се приемат на email: Е-мейл адресът e защитен от спам ботове. до 10 май 2015 г.

На фейсбук страницата на събитието ще бъдат обявени кандидатурите на личностите, получили номинации и допринесли за популяризиране и утвърждаване на зелената идея. След онлайн публично гласуване във фейсбук ще бъде определен носителят на престижното отличие.

Награда за медии

За първа година в конкурса са предизвикани да участват и журналистите. Те могат да изпращат свои материали, посветени на “зелена” тема на email: Е-мейл адресът e защитен от спам ботове. до 10 май 2015 г.
Най–добрите материали ще бъдат качени на интернет страницата на събитието и във фейсбук, като ще се състезават за първото място и престижното отличие - “Зелено перо”.
Освен призът “Зелено перо” победителят в надпреварата ще получи и специален подарък от организаторите – велосипед, предоставен от  фирма Max Europe.

Подробности и новини за събитието можете да откриете в сайта и фейсбук страницата:
http://green.b2bmedia.bg/
http://goo.gl/j9Y2MJ

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..

Маркетингът с кауза е инициатива на бизнеса и организациите с идеална цел, но резултатите и неговият успех са в ръцете на всеки един от нас

Концепцията за Корпоративна социална отговорност (КСО) възниква в Съединените щати през 60-те години на ХХ в. в резултат на дебати за социалното поведение на многонационалните корпорации. Първият в историята доклад...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..