BAPRA Bright Awards отличи "Кампания за устойчиво развитие" 2015 ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Избрано
Четвъртък, 30 Април 2015 22:12, CSR BG


Победителите в категория „Кампания за устойчиво развитие“ получиха допълнителен сертификат от българската мрежа за корпоративна социална отговорност CSR Bulgaria

На стилна церемония вчера Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) обяви победителите в шестото издание на престижния ПР конкурс – BAPRA Bright Awards. 21 ключови постижения в сферата на маркетинговите комуникации получиха престижното отличие Bright Awards. Събитието се състоя в бизнес и конгресен център Рейнбоу плаза. Тази година в конкурса се включиха рекорден брой проекти - 97, подадени от 19 комуникационни агенции и 4 вътрешни ПР отдела на компании и организации. Отчетеният повишен ръст в броя на заявките е в размер на близо 13% в сравнение с миналата година.

 

На церемонията присъстваха петима представители от многоуважаемото международно жури на Bright Awards 2015: д-р Зехра Гюнгьор, председател на журито и президент на Международната ПР асоциация за 2014 г.; г-ца Бинта Кристин Хамерич, генерален мениджър на Световната ПР асоциация (ICCO); г-н Кристоф Жинисти, международен ПР гуру и специалист по социални медии с над 20 годишен опит в областта; г-н Джон Сандърс, регионален президент на  Fleishman-Hillard за Европа, Близкия Изток и Африка (EMEA) и талантливият творец с дълбока страст към историите на марките и основател на Edgar – Дамян Обал. Всички членове на журито могат да бъдат видяни тук: http://www.bapra.bg/2015/bg/jury/

 

В категория „Кампания за устойчиво развитие“ бе отличена New Moment New Ideas Company за кампанията „Погледни бежанците с други очи“. Втора награда бе присъдена на BBDO Group за кампанията „Най-добър старт за всяко дете“ , а трета награда отиде при агенция DeConi за кампанията „СТАНИ ЕКОГЕРОЙ: Научи всички вкъщи да събират разделно“.

Победителите в категория „Кампания за устойчиво развитие“ получиха допълнителен сертификат от българската мрежа за корпоративна социална отговорност
CSR Bulgaria. Сертификатите бяха връчени лично от г-н Борис Колев, изпълнителен директор на CSR Bulgaria

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..

Маркетингът с кауза е инициатива на бизнеса и организациите с идеална цел, но резултатите и неговият успех са в ръцете на всеки един от нас

Концепцията за Корпоративна социална отговорност (КСО) възниква в Съединените щати през 60-те години на ХХ в. в резултат на дебати за социалното поведение на многонационалните корпорации. Първият в историята доклад...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..