BAPRA Bright Awards отличи "Кампания за устойчиво развитие" 2015 |
Новини - Избрано | |||||||
Четвъртък, 30 Април 2015 22:12, CSR BG | |||||||
Table of contents
Престижната статуетка BAPRA Bright Awards 2015 по категории отиде при: „Агенция на година“ – United Partners; „Кампания за устойчиво развитие“ – New Moment New Ideas Company за кампанията „Погледни бежанците с други очи“; „Специално събитие“ (2 първи места) - All Channels Communication Group за кампанията „Саундтракът на София“ и APRA Porter Novelli Group за кампанията „Живей активно!“; „Иновативна кампания“ – All Channels Communication Group за кампанията „Саундтракът на София“; „Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“ – Българска национална телевизия за кампанията “Купувам българското”; „Комуникационна кампания на годината“ - All Channels Communication Group за кампанията „Саундтракът на София“; „Комуникационна кампания в публичния сектор“ – APRA Porter Novelli Group за кампанията „Величественият Дунав – непокътнати природни красоти и люлка на древни народи“;
|
Още статии от CSR BG :
- Ползите от доброволчеството за психичното здраве на служителите
- Добротата е полезна за бизнеса: четирите стъпки за стартиране на КСО програма
- Победителят в конкурса European Social Innovation Competition за 2017 г. гостува в България
- Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември
- Резиденция Баба 2018 търси смели и предприемчиви резиденти, които ще живеят за месец в българско село