Обучение FUNDRAISING 2.0 ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Избрано
Понеделник, 10 Април 2017 16:02, CSR BG




Предстои отново обучение за набиране на средства за НПО


С това обучение стартира инициативата ни да задълбочим темата за набиране на средства за НПО с обучения за напреднали. IVersa и CSR Bulgaria продължаваме сътрудничеството си и на 22 април 2017 ще споделим практически подходи от работата с бизнеса и ефективното привличане на подкрепа от корпоративни дарители.


Целите, които си поставяме с това обучение са да се съсредоточим в темата за бизнеса като източник на средства и да предоставим много практически приложима информация за това как ефективно да работим с компаниите. Да установим къде са допирните точки и възможностите за взаимна работа; да заговорим на общ език с бизнес хората и преди всичко да правим смислени неща заедно. Да заговорим за детайлите, които стоят в основата на сътрудничеството с корпоративните дарители и често имат своята решаваща роля за крайния резултат.


ТЕМИ НА ОБУЧЕНИЕТО

 

  • Да опознаем, подберем и се подготвим за работата с корпоративни дарители
  • ​Дрескод, поведение и водене на разговори с бизнеса
  • ​Кой, кой е в бизнеса и кои са допирните точки между каузите и корпоративната социална отговорност
  • Изгубени в превода или говоренето на общ език - как да предадем нашата гледна точка
  • Разминаването между реалността и очакванията - кога да поискаме и кога ще получим подкрепа
  • ​Трикове и съвети от първо лице

 

За кого е подходящо:

​​- представители на неправителствени организации (всякакви видове организации регистрирани по реда на ЗЮЛНЦ)

- хора, занимаващи се с каузи

- граждански обединения и неформални групи



Обучението се организира съвместно от
IVersa и CSR Bulgaria.

Крайн срок за записване: 20 април. Повече информация за лекторите и регистрация за участие на
https://www.iversa.eu/predstoyashi-obucheniya


Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..

Маркетингът с кауза е инициатива на бизнеса и организациите с идеална цел, но резултатите и неговият успех са в ръцете на всеки един от нас

Концепцията за Корпоративна социална отговорност (КСО) възниква в Съединените щати през 60-те години на ХХ в. в резултат на дебати за социалното поведение на многонационалните корпорации. Първият в историята доклад...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..