Присъедини се към екипа на Фондация „Сийдър“ Печат
CSR за теб - Конкурси за теб
Понеделник, 28 Март 2016 22:16, Фондация Сийдър


Фондация „Сийдър“ обявява свободно постоянно работно място за длъжността Директор „Развитие“ в централния си офис в гр. София. Търсим енергичен, инициативен и отговорен човек, който:

 

  • Планира и управлява процеса по набиране на средства за фондацията;
  • Установява и поддържа стабилни и добри взаимоотношения с дарители и партньори на фондацията;
  • Организира събития и кампании за набиране на средства;
  • Популяризира дейността на фондацията с цел подобряване на финансовите приходи.

 

Успешният кандидат отговаря на следните изисквания:

 

  • Минимум бакалавър в областта на бизнес администрация, маркетинг или сходна сфера;
  • Отлични междуличностни качества, писмени и устни комуникационни умения;
  • Стратегическо мислене, умение да планира и да изпълнява ръководна функция;
  • Изградена мрежа от контакти в България, което би позволило ангажирането на потенциални донори и поддръжници в подкрепа на фондацията;
  • Енергичност, креативност и инициативност; предприемаческа етика и способност да работи самостоятелно;
  • Доказан опит във фондонабирането/продажбите е предимство;
  • Отлично владеене на български и английски език писмено и устно;
  • Високо чувство за отговорност, висок морал и етични стандарти;
  • Опит в работа в екип;

 

Защитник на правата на човека и умения да привлича хората към кауза.

 

Повече информация за позицията може да намерите в приложената длъжностна характеристика.

 

Документи за кандидатстване:

 

  • Автобиография на английски език;
  • Мотивационно писмо на английски език

 

Моля изпращайте документите на вниманието на Александрина Димитрова:

Email: Е-мейл адресът e защитен от спам ботове.

Или по пощата: 1404 София, бул. България 69, етаж 3

Краен срок за подаване на документи: 12.04.2016 г.

Начална дата за встъпване в длъжност: по договаряне

Месторабота: гр. София с периодични пътувания до Кюстендил и Казанлък

 

Powered by Web Agency