https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Елитът на туристическия бизнес във Варна подаде ръка на студентите на Варненския свободен университет ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Образование и Наука
Вторник, 15 Октомври 2013 14:20, CSR News

Занятията на бакалаврите от специалностите "Бизнес мениджмънт в туризма" и "Международен бизнес мениджмънт" започнаха със запознаване с дейността на големите курортни комплекси край Варна - "Свети Свети Константин и Елена" и "Ривиера", както и с организацията и работата на "Гранд хотел Варна".


На срещата със студентите присъстваха г-жа Елена Косева - изпълнителен директор на "Св. Св. Константин и Елена холдинг" АД, г-жа Виолета Берова - главен мениджър Хотел & СПА "Астера", г-жа Ивелина Александрова - главен мениджър хотели "Св. Св. Константин и Елена холдинг" АД, г-жа Мирослава Малчева - фронт офис мениджър - "Хотел-галерия Графит", г-жа Анелия Василева - управляващ директор на "Ривиера" АД и г-жа Ина Недева, юрисконсулт на "Гранд хотел Варна".


Срещата на студентите с представители на туристическия бранш е част от инициативата на Варненския свободен университет "Въвеждащи дни в професията", която дава възможност на младите хора се запознават с практическото приложение на избраната от тях специалност още в самото начало на следването си.


В рамките на срещата, реализирана с любезното домакинство на Хотел-галерия „Графит”, бе обявено и предстоящото учредяване на браншово настоятелство, което ще подпомогне професионалното и практическо изграждане на бъдещите специалисти в сферата на туризма. Целта на създаването на браншовото настоятелство на специалността "Бизнес мениджмънт в туризма" е представителите на практиката да участват активно в учебния процес, като консултират учебните планове, внасят практически елемент в лекционните курсове и осигуряват практики за студентите в специалността.


Срещата се проведе под патронажа на проф. д.ик.н. Анна Недялкова - президент на Варненския свободен университет „Черноризец Храбър”, а инициативата е на факултет Международна икономика и администрация с декан доц. д-р Елеонора Танкова.


Факултетът е една от най-динамично развиващите се структури в рамките на Варненския свободен университет, която работи в посока задълбочаване на практическото обучение на своите възпитаници.


В резултат на инициативата „Въвеждащи дни в професията” ще бъде реализирана стажантска програма, в която ще се включат над 40 студенти от специалностите "Бизнес мениджмънт в туризма" и "Международен бизнес мениджмънт". Те ще имат възможност да започнат своя професионален път още през май 2014 г. в едни от най-престижните комплекси по родното Черноморие.


Всяка година Варненският свободен университет създава нови възможности за студентски стажове и практики. Това прави нашите студенти едни от най-добрите специалисти, които придобиват практически умения още по време на следването си и се превръщат в предпочитани кандидати за свободните работни позиции.

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Academy партньори

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..