https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
ЧЕЗ започна образователна кампания за енергийна ефективност сред ученици ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Образование и Наука
Петък, 14 Февруари 2014 12:45, ЧЕЗ България


Инициативата е подкрепена от МОН и обхваща 10 града в Западна България

ЧЕЗ започна обучения за разумно и отговорно използване на електроенергията сред ученици от Западна България. Служители на ЧЕЗ ще провеждат обучителни беседи на деца от първи до четвърти клас в 10 града от региона. Планирани са лекции във Видин, Монтана, Враца, Плевен, Ловеч, София, Перник, Кюстендил, Благоевград и Етрополе. Инициативата е подкрепена от Министерство на образованието и науката.


В първото обучение, което се проведе на 6 февруари, участваха ученици от трети клас на 6 СОУ „Св. Паисий Хилендарски“ в Кюстендил. През изминалата седмица бяха проведени беседи в Начално училище „Отец Паисий“ гр. Плевен, Второ основно училище „Димитър Благоев“ в Благоевград и в „Българско школо“ в София.

„По време на тези обучения малките ни слушатели научават на достъпен език къде и как се произвежда електроенергията и защо е важно тя да се използва с внимание и мярка. Вярваме, че разумното потребление е въпрос на светоглед и трябва да се възпитава от най-ранна детска възраст. Ето защо обучението на деца е един от важните акценти на програмата ни за енергийна ефективност“, каза Петър Докладал – Регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

По време на беседата децата научават за какво се използва електроенергията, как стига до дома и училището им, за какво се използва, както и какво означава разумно потребление. Всяко дете получава занимателна книжка „За децата и енергията“, която може да разгледа вкъщи заедно с родителите си.

Образователната кампания е част от политиката на ЧЕЗ за насърчаване на енергийната ефективност. През декември 2013 г. ЧЕЗ започна онлайн играта за спестяване на електроенергия „Академия енергия“. Най-активните участници в нея се включват в лотарии и получават награди всяка седмица до началото на месец март. На корпоративния уебсайт www.cez.bg е разработена специализирана секция „Енергийна ефективност“, където всеки може да получи подробни насоки за възможностите за пестене на енергия. През миналата година бе издаден и наръчник „Енергиен спестовник“, който съдържа препоръки и практически решения за оптимизиране на енергийното потребление.

През последните години компанията реализира редица инициативи като информационни кампании, обучение на общински служители в устойчивото енергийно планиране в общините, подкрепа за обследването за енергийна ефективност на сгради на детски градини и училища. ЧЕЗ осигурява средства и за топлоизолиране, вътрешно осветление и енергийно ефективно оборудване на детски градини. Информация за всички тях може да бъде намерена на микросайта на ЧЕЗ „Инвестираме в България“.

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Academy партньори

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..