https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
„Бъди грамотен” за шести път ще тества студенти по журналистика ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Образование и Наука
Четвъртък, 26 Март 2015 20:11, CSR News


С правописен маратон за студенти започва тазгодишното издание на инициативата „Бъди грамотен“. За шести път знания по български език ще премерят бъдещи журналисти и медийни експерти.

 

На 27.03. от 10 ч. в БТА ще се съберат студенти студенти от три водещи университета – УНСС, НБУ и СУ.

Трите отбора ще тестват своите познания по правопис. След това всеки отбор ще „изпита” със свои правописни задачи колегите си от другите университети. Предвидени са и допълнителни въпроси към публиката. Поканени са студенти, изучаващи журналистика, връзки с обществеността и медийни комуникации.


В края на събитието организаторите ще дадат думата на студентите за кратка дискусия, свързана с най-честите грешки в медите.


Всички участници ще получат книги от издателствата „Колибри“, „Жанет 45“ и „Кръгозор“, както и билети за театър, предоставени от Театъра на българската армия, Театър 199 и Учебния театър на НАТФИЗ.


Националната кампания „Бъди грамотен“ се организира от Академика БГ от 2009 г. Целта на инициативата е да се поощри правилното писане и да се стимулира интересът към българския език. До момента са реализирани близо 120 прояви с над 35 000 участници от всички възрасти. През 2015 година кампанията „Бъди грамотен“ ще гостува в градовете Русе, Димитровград и Варна.


Студентският правописен маратон се реализира с подкрепата на „Риск Инженеринг” АД.

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Academy партньори

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..