Новини -
Околна среда и Екология
|
Петък, 27 Март 2015 10:43, CSR News |
За седма поредна година Теленор ще подкрепи „Часът на Земята“. Инициативата на международната природозащитна организация WWF ще се проведе в събота, 28 март, между 20:30 и 21:30 часа.
В определения час, Теленор ще изключи осветлението в административните си сгради, както и осветлението и рекламни табели във всички свои търговски обекти. За „Часът на Земята“ ще угаснат и всички покривни светещи реклами на компанията.
Теленор провежда и специална комуникационна кампания в социалните мрежи с участието на Григор Димитров, с която да насърчи повече хора да се включат в инициативата. На своята Facebook страница и в Twitter компанията призовава потребителите да покажат подкрепата си като се снимат със свещ по време на инициативата и споделят снимката с хаштаг #earthhour и #candleselfie.
Освен това, компанията традиционно насърчава и всички свои служители да се включат в инициативата.
„Часът на Земята“ се провежда за девета поредна година, като във всяко издание се включват милиони хора по цял свят. Целта на инициативата е да повиши информираността и ангажираността на обществото относно борбата с климатичните промени. Тази година кампанията се провежда под мотото “Използвай силата си”, а в България тя е посветена на опазването на реките.
|