https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
VIVACOM спечели награда от Grapevine Awards ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Човешки капитал и условия на труд
Неделя, 03 Октомври 2010 02:00, Vivacom

 

Наградата за най-добра вътрешнокомуникационна кампания бе връчена на VIVACOM за проекта „Големите 5”

 

VIVACOM получи престижната награда на Grapevine Awards за най-добра вътрешнокомуникационна кампания. Компанията беше номинирана и успя да впечатли журито на конкурса с проекта си „Големите 5”.

Наградата беше връчена вчера от председателя на журито Кевин Рък, ръководител на Комуникационната стратегия за регионите на Обединеното Кралство в Бритиш Телеком.



„Големите 5” има ключово значение за цялостната комуникационна стратегия на компанията по въвеждане и утвърждаване на корпоративните ценности, защото това е първият проект, в който служителите изцяло имат решаващата роля и отговорността да определят онези свои колеги, които в най-голяма степен олицетворяват корпоративните ценности и неформално са се превърнали в пример за подражание.

Кампанията поставя началото на ежегодна класация, която и в следващите години ще продължи да отличава най-добрите служители, които според своите колеги въплъщават в себе си ценностите на VIVACOM – ефективност, динамичност, честност, иновативност и вдъхновение.

Официалната церемония по връчването на наградите Grapevine Awards беше проведена вчера в хотел Радисън. В оспорваната битка за призовете се състезаваха компании с утвърдени традиции в организирането на вътрешнокомуникационни кампании и събития за мотивиране и сплотяване на служителите си.

Конкурсът за наградите Grapevine е създаден по инициатива и идейна концепция на Apeirоn Academy - организация, която работи за популяризирането на професията вътрешен комуникатор в България.

 

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..