https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Новини
Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност ПДФ Печат Е-мейл
Петък, 10 Август 2018 00:00, Фондация "За нашите деца"

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се отнася до всички компании - големи или малки, които са в състояние да подобрят своя икономически, екологичен и социален успех в краткосрочен и дългосрочен план, благодарение на новите изделия или услуги, които предоставят; на повишаване на квалификацията и ангажиране на заинтересованите страни. КСО засяга също така и служителите в компаниите, тъй като допринася за подобряването на условията на труд и за по-голямата мобилизация на екипа." споделят от фондация „За Нашите Деца“.

Powered by Web Agency
Продължава
 
LIDL пуска безплатна автобусна линия до Витоша за осма година ПДФ Печат Е-мейл
Четвъртък, 05 Юли 2018 00:00, CSR News


От 7 юли до 24 септември Лидл България, с подкрепата на Столична община, стартира отново “Зелена линия Витоша” с безплатни автобуси до планината. Проектът се реализира за осма поредна година, като общият брой превозени пътници за целия период на кампанията до момента нахвърля 47 000 души.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Световния ден на доброволния кръводарител: В България ежедневно има недостиг на кръв и кръвни съставки ПДФ Печат Е-мейл
Четвъртък, 14 Юни 2018 09:09, БОДК

В връзка със Световния ден на доброволния кръводарител – 14 юни, Българска организация за доброволно кръводаряване напомня, че е нужно по-отговорно отношение към спасяването на човешкия живот и повече съпричастност към проблема с недостига на кръв, който засяга цялото общество!

Powered by Web Agency
Продължава
 
Маркетингът с кауза е инициатива на бизнеса и организациите с идеална цел, но резултатите и неговият успех са в ръцете на всеки един от нас ПДФ Печат Е-мейл
Понеделник, 11 Юни 2018 00:24, Фондация "За нашите деца"

Концепцията за Корпоративна социална отговорност (КСО) възниква в Съединените щати през 60-те години на ХХ в. в резултат на дебати за социалното поведение на многонационалните корпорации. Първият в историята доклад на тази тема е подготвен от американска фирма за сладолед Ben&Jerry's, но най-ярък пример за проява на КСО е петролният гигант „Шел“ (Shell). През 1995-а година компанията решава да потопи своя нефтена платформа в Северно море в отговор на разрастваща се криза и сериозни финансови проблеми. Намерението ѝ среща огромно неодобрение от медиите и обществеността. Клиентите се обединяват и  бойкотират продуктите ѝ. Историята прераства в скандал и „Шел“ се отказва от плановете си. Впоследствие отразява действията си в аналитичен доклад със заглавие „Печалба или принципи. Трябва ли да избираме?“. Така остава в историята като компанията, поставила основите на корпоративната социална отговорност.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Още статии...
« Начало Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща Край »

Страница 1 от 277

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..

Маркетингът с кауза е инициатива на бизнеса и организациите с идеална цел, но резултатите и неговият успех са в ръцете на всеки един от нас

Концепцията за Корпоративна социална отговорност (КСО) възниква в Съединените щати през 60-те години на ХХ в. в резултат на дебати за социалното поведение на многонационалните корпорации. Първият в историята доклад...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..