https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Маркетинг обвързан с кауза
Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Петък, 10 Август 2018 00:00, Фондация "За нашите деца"

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се отнася до всички компании - големи или малки, които са в състояние да подобрят своя икономически, екологичен и социален успех в краткосрочен и дългосрочен план, благодарение на новите изделия или услуги, които предоставят; на повишаване на квалификацията и ангажиране на заинтересованите страни. КСО засяга също така и служителите в компаниите, тъй като допринася за подобряването на условията на труд и за по-голямата мобилизация на екипа." споделят от фондация „За Нашите Деца“.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Маркетингът с кауза е инициатива на бизнеса и организациите с идеална цел, но резултатите и неговият успех са в ръцете на всеки един от нас ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Понеделник, 11 Юни 2018 00:24, Фондация "За нашите деца"

Концепцията за Корпоративна социална отговорност (КСО) възниква в Съединените щати през 60-те години на ХХ в. в резултат на дебати за социалното поведение на многонационалните корпорации. Първият в историята доклад на тази тема е подготвен от американска фирма за сладолед Ben&Jerry's, но най-ярък пример за проява на КСО е петролният гигант „Шел“ (Shell). През 1995-а година компанията решава да потопи своя нефтена платформа в Северно море в отговор на разрастваща се криза и сериозни финансови проблеми. Намерението ѝ среща огромно неодобрение от медиите и обществеността. Клиентите се обединяват и  бойкотират продуктите ѝ. Историята прераства в скандал и „Шел“ се отказва от плановете си. Впоследствие отразява действията си в аналитичен доклад със заглавие „Печалба или принципи. Трябва ли да избираме?“. Така остава в историята като компанията, поставила основите на корпоративната социална отговорност.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Подкрепи правото на всяка българка да живее в дом без насилие ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Вторник, 10 Ноември 2015 14:27, CSR News

 

Кампанията на Avon „Говори открито срещу домашното насилие” продължава да набира средства с нов благотворителен продукт - стилна гривна

Кампанията на Avon „Говори открито срещу домашното насилие“ продължава да набира средства за откриването на денонощна национална телефонна линия, предлагаща професионална помощ за жертвите на домашно насилие у нас. С гривната „Нови възможности за жените“ - допълнение в синьото благотворително портфолио на Avon - компанията се бори за правото на щастлив и достоeн живот на всяка българка, обект на тормоз у дома. 

Powered by Web Agency
Продължава
 
Nivea дари 36 519 лв на SOS детски селища България ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Четвъртък, 08 Октомври 2015 23:20, SOS Детски селища България


Марка №1 в грижата за кожата NIVEA дари 36 519 лв на приемните семейства в SOS Детски селища България. Средствата бяха събрани по време на кампания, която позволи на потребителите да дарят по 30 стотинки с всяка покупка на продукт от лимитираната серия „Приказни моменти на грижа“.

 

Powered by Web Agency
Продължава
 
Дете нарисува как „дървото като пие сок, му растат ябълки“ ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Понеделник, 22 Юни 2015 07:41, SOS Детски селища България



Рисунката ще бъде отпечатана в 75 хиляди копия и средствата от продажбите ще бъдат дарени на „SOS Детски селища България“

„На моята картина цветовете са ярки и има мелодия. Слънцето пее „Зайченцето бяло“. Нарисувах и малкия ми брат, защото понякога ме засрамва пред хората, а братята и сестрите трябва не винаги да се карат...Дървото си има дървена масичка. Като пие сок, му растат ябълки...“. Това споделя 9-годишната Йоана от гр. Кюстендил, която грабна наградата на публиката в конкурса на тема „Усмивката в детството“. Рисунката на Йоана ще бъде поставена върху опаковката на новата плодова напитка Prisun – като част от новата кампания на марката. Средства от продажбите ще бъдат дарени на „SOS Детски селища България“. Поставянето на оригинална детска творба върху опаковка е новост за пазара на негазирани напитки не само у нас.

Powered by Web Agency
Продължава
 
« Начало Предишна 1 2 3 4 5 6 7 Следваща Край »

Страница 1 от 7

CSR Видео

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..