Новини -
Маркетинг обвързан с кауза
|
Четвъртък, 28 Февруари 2013 16:28, CSR News
|
„От любов към живота” с отличие в категория „Маркетинг, свързан с кауза” в рамките на Наградите за отговорен бизнес на Български форум на бизнес лидерите
„От любов към живота”, кампанията на AVON срещу рак на гърдата в България, беше отличена с първо място в категория „Маркетинг, свързан с кауза” в рамките на десетото юбилейно издание на Наградите за отговорен бизнес на Българския форум на бизнес лидерите. Най-мащабната благотворителна инициатива у нас получи приза, отличаващ компании, които рекламирайки свой продукт, декларират подкрепата си за определена социална кауза.
|
Продължава
|
|
Новини -
Маркетинг обвързан с кауза
|
Четвъртък, 19 Април 2012 14:25, SOS Детски селища България
|
Техем Сървисис е социално отговорна компания и подпомага значими инициативи от обществен интерес. Тази година водещата фирма в областта на дяловото разпределение реши да дари по 0.10 лева от всяка реализирана продажба на уред с дистанционно отчитане на SOS Детски селища България.
|
Продължава
|
Новини -
Маркетинг обвързан с кауза
|
Понеделник, 26 Март 2012 16:45, Мусала Софт
|
26 март 2012 г., София. С настъпването на пролетното слънце, зеленина и настроение, всички ни очакват и изненадващи дъждове. „Няма нищо по-хубаво от лошото време…“ и за да бъде то удоволствие, Мусала Софт и ИНТЕРПРЕД - СТЦ София са измислили начин как да му се насладите и да го посрещнете с усмивка. От днес, с първия пролетен дъжд, двете компании стартират инициативата ЧАДЪР НАЗАЕМ. На три локации в района на офисите на двете компании са разположени чадъри и всеки, застигнат от дъжда, може да се възползва. Мотото “Вземи, ползвай и върни“ подсеща, че взетия чадър трябва да бъде върнат на някое от долупосочените места.
|
Продължава
|
Новини -
Маркетинг обвързан с кауза
|
Четвъртък, 01 Септември 2011 13:03, CSR News
|
Компанията търси 10 000 души, които да се включат в инициативата на интернет сайта www.NIVEA.bg/leaf
NIVEA стартира инициатива за залесяване на територии с нарушено екоравновесие. Следвайки философията зад новата си натурална серия Pure & Natural, компанията търси хиляди хора в интернет, които да дарят своето виртуално листенце на адрес www.NIVEA.bg/leaf. За всяко създадено листенце на сайта в рамките на поставената цел от 10 000 листенца NIVEA ще предоставя по 50 ст. От 1-ви до 21-ви септември всеки може да създава виртуални Pure & Natural листенца, като целта е броят им да достигне 10 000.
|
Продължава
|
Новини -
Маркетинг обвързан с кауза
|
Петък, 22 Юли 2011 17:35, Фондация "За нашите деца"
|
Веригата магазини Бенетон се включват в кампанията за приемна грижа на фондация „За Нашите Деца” чрез създаването на специална „Колекция за изоставени деца”. Идеята на колекцията е да провокира хората да се замислят за съдбата на изоставените деца и за това, че всеки от нас може да направи нещо по своите сили, за да им намерим приемни семейства.
|
Продължава
|
|
|
|
|
Страница 4 от 7 |