Новини -
Маркетинг обвързан с кауза
|
Четвъртък, 05 Март 2015 19:42, CSR News
|
Кампанията на AVON „Говори открито срещу домашното насилие“ беше отличена с първо място в категория „Маркетинг, свързан с кауза” в рамките на 12-тото издание на Наградите за отговорен бизнес на Българския форум на бизнес лидерите. Проектът се пребори със силната конкуренция на още 14 кандидатурина компании, които рекламирайки свой продукт, декларират подкрепата си за определена социална кауза. Престижното първо място беше връчено от Даниела Везиева, заместник-министър на икономиката, на Деница Желязкова, мениджър ПР и реклама на AVON за регион Балкани.
|
Продължава
|
|
Новини -
Маркетинг обвързан с кауза
|
Понеделник, 27 Октомври 2014 21:04, CSR News
|
Дарителската инициатива на екологични перилни препарати „My Forest” за възобновяване на горските масиви в България продължава
15 000 иглолистни и широколистни дървета бяха залесени в района на Копривщица в рамките на програмата „Our Forest”. Кампанията за възстановяване на горския фонд у нас е част от дългосрочната стратегия на марката за екологични перилни препарати „My Forest”. В рамките на инициативата „My Forest” дарява по 10 стотинки от всеки свой продаден килограм или литър перилен препарат.
|
Продължава
|
Новини -
Маркетинг обвързан с кауза
|
Петък, 13 Юни 2014 07:39, Фондация "За нашите деца"
|
Събитието, което ще се състои днес в сградата на M3 College, ще събере на едно място комуникационни специалисти – пиари, рекламисти и журналисти, които да дискутират и обсъдят идеи как да се стимулира обществото да промени някои свои нагласи и ценности, свързани с детето и неговото право да живее в сигурна семейна среда, както и нагласи, свързани с дарителството в България. Целта на срещата е да се откроят добрите практики и да се обсъдят нови идеи за по-ефективно популяризиране на каузите на фондация „За Нашите Деца“.
|
Продължава
|
Новини -
Маркетинг обвързан с кауза
|
Петък, 10 Януари 2014 13:38, CSR News
|
Марките на P&G като Pantene®, Fairy® и Gillette® предоставят на майките на олимпийците Семейната къща на P&G и незабравимо пътуване до Сочи за Зимните олимпийски игри 2014 и гостуване в Семейната къща на P&G
|
Продължава
|
Новини -
Маркетинг обвързан с кауза
|
Понеделник, 16 Септември 2013 15:48, ЧЕЗ България
|
Броят на печелившите в кампанията „Лоялността ви се отплаща” достигна 600. ЧЕЗ изтегли последните 25 печеливши в кампанията „Лоялността ви се отплаща", с което броят на спечелилите награди в рамките на тази кампания достигна 600.
|
Продължава
|
|
|
|
|
Страница 2 от 7 |