Новини -
Интервюта
|
Сряда, 31 Юли 2013 15:02, CSR BG
|
Представяме ви интервю с Радина Ралчева, собственик на Go Green Communications

Радина Ралчева започва професионалното си развитие като консултант „Връзки с обществеността“ в Icona Communications, има 4-годишен опит като съветник „Връзки с обществеността“ на Globul, след което е била мениджър „Връзки с обществеността“ на веригата 2be, докато израства до Управляващ директор на „Хохегер България“.
|
Продължава
|
|
Новини -
Интервюта
|
Четвъртък, 04 Юли 2013 13:06, SOS Детски селища България
|
Представяме ви интервю със Светлана Тодорова – Експерт "Набиране на средства от корпоративни дарители" в SOS Детски селища
Светлана Тодорова е завършила Маркетинг и Мениджмънт в УНСС, София. Професионалният й опит е свързан основно с фирмени контакти (b2b) – бизнес изследвания и анализи, изготвяне и продажба на делова информация, координиране, финансово администриране и цялостно управление на проекти. Започва работа в сектора на нетърговските организации от 2009 година на проектен принцип в частна фондация. От 2010 година е част от екипа на SOS Детски селища България като Експерт “Връзки с обществеността и набиране на средства от корпоративни дарители”
|
Продължава
|
Новини -
Интервюта
|
Понеделник, 01 Юли 2013 16:13, Danone
|
Представяме ви интервю с Цветелина Георгиева, Мениджър Комуникации, Данон България, с над 18 г. стаж в сферата на маркетинга и комуникациите.
Какво е значението на корпоративната социална отговорност за Danone?
Бих казала, че значението на КСО в Danone е доста голямо. Принципът на опериране на компанията се базира на т.нар. “двоен модел”. Това означава, че компанията оперира на базата постигане на икономически параметри от една страна, и на базата на постигнати социални параметри. Самият ни бизнес модел се основава изключително много на това в каква посока и по какъв начин ние подпомагаме социалните общност, където оперира компанията. За Danone разбирането е, че развитието на един устойчив бизнес върви ръка за ръка с инвестиция в обществото като цяло.
|
Продължава
|
Новини -
Интервюта
|
Понеделник, 22 Април 2013 19:31, CSR BG
|
CSR Bulgaria е основен медиен партньор на тридневното обучение The Art of Participatory Leadership
 Мариета Новак е работила в продължение на десет години външни и вътрешни комуникации в различни корпоративни, дипломатически, образователни и нестопански среди, главно в мултикултурни екипи. От 2002 г. тя работи в сферата на организационното, екипипно и личностно развитие, специализира в културни познания и улесняване на екипния процес. Тя участва в хостинг пространства, където хора от различни среди участват в реален диалог, проучване и изграждане на техните силни страни, като личност и екип, с цел да си сътрудничат при намирането на решения на проблемите, с които са се ангажирали. Нейни клиенти са предприятия (Renault-Nissan, Lek Sandoz, Erste Bank), неправителствени организации (Национален фонд за демокрация, Британски съвет, Международна взаимопомощ и развитие), образователни институции (United World Colleges Organisation, Университета в Любляна) и общности (Движение за Иновативни комункации).
|
Продължава
|
Новини -
Интервюта
|
Понеделник, 22 Октомври 2012 13:38, CSR BG
|
Представяме ви интервю с Анна Димитрова, Глобален КСО Координатор на PricewaterhouseCoopers, Египет
Анна Димитрова има бакалавърска степен по Политически науки от СУ "Свети Клиемнт Охридски" и магистратура по управление на социални проекти от ИФАГ/ Université Lyon 2.
От малка се изявява като доброволец и се интересува от социални каузи и проблеми. Обича да пътува, да предизвиква себе си и да учи. От две години се занимава с корпоративна социална отговорност, първо в стартираща организация в Париж, а сега в PricewaterhouseCoopers Кайро, Египет.
|
Продължава
|
|
|
|
|
Страница 3 от 4 |