https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
"От любов към живота" стана „Иновативна кампания” в престижния конкурс BAPRA Bright Awards ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Петък, 19 Април 2013 13:19, CSR News

Люба ВасилеваКампанията на AVON България срещу рак на гърдата „От любов към живота” беше отличена като най-иновативна кампания в рамките на престижните награди на Българската асоциация на PR агенциите BAPRA Bright Awards 2013. За оригиналната идея с 400 розови чадъра по повод 10-годишнината на инициативата у нас „От любов” се нареди и сред победителите в категория „Кампания за устойчиво развитие”.

Двете награди бяха присъдени на козметичната компания от 18-членно изцяло международно жури. С тях признанието към каузата само от началото на 2013 г. досега се изразява във вече пет награди. „От любов към живота” е номинирана и в международния конкурс SABRE Awards, отличаващ най-добрите комуникационни кампании в цяла Европа. Резултатите от него предстоят скоро да бъдат оповестени.

Благодарение на последователните усилия на АVON България информираността по темата и достъпната профилактика и диагностика на рака на гърдата непрестанно нарастват. За 11 години в рамките на кампанията „От любов към живота” освен дарените 1 300 000 лв. са осъществени над 23 000 безплатни профилактични и диагностични прегледи на жени в цялата страна. С дарените от AVON България средства е закупена апаратура за превенция на рака на гърдата, сред която мобилен мамограф и ехограф, както и ехографска апаратура за 7 болници в страната. Усилията на кампанията са насочени изцяло в посока профилактика на българката, защото ракът на гърдата е 100 % лечим, когато е открит навреме.

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..