"От любов към живота" стана „Иновативна кампания” в престижния конкурс BAPRA Bright Awards |
Новини - Общество | |||||||
Петък, 19 Април 2013 13:19, CSR News | |||||||
Кампанията на AVON България срещу рак на гърдата „От любов към живота” беше отличена като най-иновативна кампания в рамките на престижните награди на Българската асоциация на PR агенциите BAPRA Bright Awards 2013. За оригиналната идея с 400 розови чадъра по повод 10-годишнината на инициативата у нас „От любов” се нареди и сред победителите в категория „Кампания за устойчиво развитие”. Двете награди бяха присъдени на козметичната компания от 18-членно изцяло международно жури. С тях признанието към каузата само от началото на 2013 г. досега се изразява във вече пет награди. „От любов към живота” е номинирана и в международния конкурс SABRE Awards, отличаващ най-добрите комуникационни кампании в цяла Европа. Резултатите от него предстоят скоро да бъдат оповестени. Благодарение на последователните усилия на АVON България информираността по темата и достъпната профилактика и диагностика на рака на гърдата непрестанно нарастват. За 11 години в рамките на кампанията „От любов към живота” освен дарените 1 300 000 лв. са осъществени над 23 000 безплатни профилактични и диагностични прегледи на жени в цялата страна. С дарените от AVON България средства е закупена апаратура за превенция на рака на гърдата, сред която мобилен мамограф и ехограф, както и ехографска апаратура за 7 болници в страната. Усилията на кампанията са насочени изцяло в посока профилактика на българката, защото ракът на гърдата е 100 % лечим, когато е открит навреме.
|