https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Кампания на УниКредит Кънсюмър Файненсинг и Технополис събра 6 400 лева за децата от SOS Детски селища България ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Петък, 31 Май 2013 13:11, SOS Детски селища България


Чекът за дарената сума беше връчен на г-н Мариян Дянков, директор Програма “SOS Детско селище”  в навечерието на 1 юни

Съвместна благотворителна кампания на компанията за потребителско финансиране УниКредит Кънсюмър Файненсинг и веригата магазини за бяла и черна техника Технополис събра 6 400 лева в подкрепа на децата от SOS Детски селища България. В навечерието на 1 юни събраната сума беше връчена на Мариян Дянков, директор Програма "SOS Детско селище" за локация София – Радомир - Дрен на организацията от Масимо Франчезе, изпълнителен директор на УниКредит Кънсюмър Файненсинг, и Златина Шиварова, мениджър реклама на "Технополис".


Средствата бяха събрани в периода 10-30 май като всяка от компаниите – УниКредит Кънсюмър Файненсинг и Технополис дари по един лев за всеки отпуснат кредит за периода в обектите на веригата. В рамките на инициативата в магазините на Технополис двете фирми призоваваха клиентите си „Вземи стока на изплащане и дари усмивка на дете за 1 юни!“


„Изключително благодарни сме за тази подкрепа, която SOS Детско селище Дрен получава за пореден път от нашите приятели от УниКредит Кънсюмър Файненсинг и Технополис, които показват изключителна съпричастност към каузата на децата, лишени от родителска грижа“, каза Мариян Дянков, директор Програма „SOS Детско селище”, локация София – Радомир – Дрен .


От своя страна мениджърите на двете компании-дарители също изразиха удовлетвореността си от успешната съвместна кампания. „Надяваме се да успеем да направим още по-хубав празника на децата от SOS селището в Дрен, благодарение и на ангажираността на нашите клиенти“, каза Борислав Генов, търговски директор на УниКредит Кънсюмър Файненсинг.


“Технополис традиционно подкрепя децата и младежите, защото те са бъдещето на България”
, сподели Златина Шиварова, мениджър реклама на „Технополис“.


УниКредит Кънсюмър Файненсинг подкрепя SOS Детски селища България от 2010 г. От тогава компанията е сред големите корпоративни дарители на сдружението, а през 2012 г. става най-големият дарител с две мащабни кампании, подкрепени и от търговските й партньори и от Фондация УниКредит, Италия.


УниКредит Кънсюмър Файненсинг си партнира с Технополис за втори път в подобна благотворителна инициатива. През 2011 г. по повод Великденските празници двете компании организираха и проведоха инициатива под мотото „Заедно сбъдваме детски мечти“, с която помогнаха на децата от SOS Детско селище Дрен да отидат на летен лагер.

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..