https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Четири звездни семейства срещу домашното насилие ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Четвъртък, 01 Август 2013 15:32, CSR News

Четири популярни български семейства са новите посланици на AVON България в благотворителната кампания „Говори открито срещу домашното насилие”. Нели Атанасова и Александър Сано, Мая и Крум Савови, Сибина и Асен Григорови, както и Мария Гроздева и Валери Григоров се обединяват срещу домашното насилие, което засяга  всяка четвърта българка.



В България кампанията се провежда за трета поредна година и цели набиране на средства в помощ на пострадалите жени и техните деца. Организирана съвместно с „Алианс за защита срещу домашното насилие”, „Говори открито” е най-голямата инициатива у нас, която подпомага жертвите на домашно насилие.

Тази година посланията на кампанията целят да покажат чрез позитивни примери топлата семейна среда, която трябва да има във всяко семейство. „В нашия дом насилието не е добре дошло”, единодушни са Нели Атанасова и Александър Сано. „Никой не заслужава да бъде жертва на насилие”, казват водещите Крум и Мая Савови. Телевизионният тандем Сибина и Асен Григорови споделят, „Заставаме срещу насилието, защото то не решава проблеми, а създава нови”. Една от най-успешните български спортистки Мария Гроздева, заедно със съпруга си Валери Григоров, заявява: „Силата е в любовта, не в насилието”.

Миналата година посланици на кампанията бяха европейската шампионка на 100 м спринт Ивет Лалова, както и Юлияна Дончева и ММА боецът Станислав Недков – Стъки.

 

Статистиката и тази година продължава да бъде категорична, че всяка четвърта жена в България е подложена на вербално или физическо насилие. Според данните, предоставени от „Алианс за защита срещу домашното насилие” през последната година (юли 2012 г. – юни 2013 г.) са зачестили многократно по-тежките случаи на домашно насилие. Общият брой на обслужените жертви е 2528, а броят на извършените юридически или социални и психологически консултации с тях е 8791. Въпреки това обаче само 393 са заведените дела по Закона за защита срещу домашното насилие. За да се сложи край на домашното насилие, трябва да се работи на всички нива и в сътрудничество между държавните органи, неправителствения сектор и бизнеса за постигане на по-ефективни и работещи модели за справяне с проблема.

 

 

 

В рамките на кампания „Говори открито срещу домашното насилие” AVON набира средства в помощ на потърпевшите от домашно насилие чрез продажба на бижута от специалната благотворителна серия. Чрез закупуването на пръстен, обеци или колие всеки може да подпомогне фонда на AVON срещу домашно насилие, като 100% от приходите от бижутата се даряват за психологическа подкрепа, юридически консултации, лекарска помощ и физическа закрила на пострадалите жени.

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..