https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
„От любов към живота” стана „Най-добра дарителска програма” за 2012 г. ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Сряда, 13 Ноември 2013 11:46, CSR News


Кампанията на AVON България срещу рака на гърдата получи две отличия в рамките на годишните награди на Български дарителски форум

Една от най-значимите благотворителни кампании – „От любов към живота – AVON срещу рака на гърдата”, получи първа награда в категория „Най-добра дарителска програма“ 2012 г. и втора награда в категория „Най-прозрачна дарителска програма” 2012 г. за десетата годишнина от старта й в България. Престижното първо място в рамките на осмото издание на „Най-голям корпоративен дарител” 2013 г. на Български дарителски форум (БДФ) беше връчено от генералния директор на БНР Радослав Янкулов на Деница Желязкова, мениджър маркетинг активации за регион Балкани на AVON, която прие наградата от името на козметичната компания.


„От любов към живота” е една от най-разпознаваемите дарителски кампании за последното десетилетие в България, която разчита на силна обществена подкрепа. Милиони българки вече знаят, че ракът на гърдата е 100% лечим, ако бъде открит навреме. Основната ни цел е да предадем това послание”, каза Деница Желязкова. „Мисията на AVON е да мотивира хората да проявяват отговорност към себе си, здравето си и света, в който живеем.”, допълни тя.


Домакин на годишните награди на БДФ беше Президентът на Република България г-н Росен Плевнелиев. Сред гостите на събитието бяха редица общественици, топ мениджъри на водещи български медии и представители на най-изявените в сферата на дарителството компании.


В рамките на 10-годишнината на кампанията „От любов към живота”, за която AVON получава две награди от БДФ, бяха дарени 100 000 лв. за безплатни прегледи за рак на гърдата на жени в цялата страна. Сред активностите беше арт инсталация с 1000 розови чадъри, чиято цел бе да напомни за важността на превенцията и благотворителен базар, на който известни личности продаваха продукти от специалната розова серия на марката.

За кампанията на AVON срещу рака на гърдата в България:


Основна цел на кампанията от самото й създаване преди десет години е да информира българската жена за необходимостта от редовни прегледи и да съдейства за една по-достъпна профилактика. Информираността и превенцията могат да предотвратят развитието на болестта, тъй като ракът на гърдата е напълно лечим при ранно диагностициране.


Според официалната статистика на Български национален раков регистър, всяка 10-та българка е застрашена от рак на гърдата, а всяка година от рак на гърдата в България заболяват над 3 800 жени. В световен мащаб всяка година 1 000 000 жени се разболяват от рак на гърдата, а близо 200 000 жени умират от това заболяване – цифра, която не може да бъде пренебрегната, защото открит навреме, ракът на гърдата е лечим.

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..