https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
The Mall стартира мащабна инициатива с SOS Детски селища България ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Сряда, 27 Ноември 2013 16:12, SOS Детски селища България


Над 80 от магазините в търговския център вече се включиха в нея, The Mall ще дари допълнително по 2 лв. за всяка покупка на стойност над 50 лв.

За втора поредна година The Mall стратира съвместна благотворителна кампания със Сдружение SOS Детски селища България, която сега е под мотото: „Пълен с обич дом”. Тя ще бъде насочена към осигуряването на адекватни условия на живот за децата, които нямат свои семейства.


Кампанията вече стартира и ще продължи до 15 декември. В нея вече се включиха над 80 от магазините в търговския център. В тях ще бъдат поставени специални касички, където посетителите на The Mall ще могат да направят своето дарение според желанието и възможностите си. Освен това всички клиенти, направили покупки за над 50 лева, ще могат да регистрират касовите си бележки в специално обособения за това кът на етаж -2. За всяка регистрирана бележка търговският център ще дари по 2 лева за допълнително за каузата. В детския промо кът всички приятели и поддръжници на каузата на SOS Детски селища ще получат специален сувенир – изненада.

Набирането на средствата ще бъде отразявано на специално електронно табло, което в реално време ще показва натрупването на дарителските средства от регистрираните касови бележки. Това може още повече да мотивра хората да дарят, съобразно възможностите си. Благотворителната кампания цели набирането на средства, с които да подсигури възможности за пълноценно детско развитие и предоставяне на семеен тип грижа за децата.

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..