https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Chipolino партньор на Операция "Жълти стотинки" ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Събота, 17 Август 2013 16:59, MaxEurope


Снимка: www.chipolino.com/blogЗа четвърта поредна година се стартира национална дарителска кампания Операция “Жълти стотинки”, в която Chipolino отново е партньор. Инициативата се организира в помощ на фондация “Надежда за малките”, която има за цел да ускори процеса на осиновяване на изоставени бебета и малки деца или настаняването им в приемно семейство.


В Малката къща в Княжево фондацията осигурява индивидуална  грижа и внимание на малките деца, които ще видите на всички рекламни материали на дарителската кампания, и които очакват с нетърпение тяхното истинско семейство.

През 2012г. благодарение на вашите жълти стотинки и фирмите, участници в кампанията, се събраха и дариха над 80 000 лв., а до края на годината фондацията ще може да се похвали с втора Малка къща.
Снимка: www.chipolino.com/blog
Целта на кампанията е да се наберат достатъчно средства, които да осигурят по-добър живот на изоставените бебета, докато те временно живеят в двете Малки къщи.

Всеки може да се включи, като се освободи от жълтите си стотинки и ги дари в полза на кампанията. Това може да стане в специално изработените кутии, поставени във всички търговски обекти и клонове на партньорите в кампанията: всички фирмени магазини на Chilopino , Vivacom, Air France, Burger King, Carrefour, DHL, inmedio, Корпоративна търговска банка АД, Marsel Toys, Mr. Bricolage, Onda, 1 Minute, Renault-Nissan, Relay, Техномаркет, Техномаркет @Home

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..