https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Сезон 2014 за Free Varna Tour започва на 01.05.2014 ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Петък, 11 Април 2014 16:02, 365 Association


На 01.05.2014 започва новият сезон на безплатните пешеходни обиколки на град Варна на английски език - Free Varna Tour.  Проектът  се провежда за трета поредна година в морската столица, като през този сезон обиколките ще се провеждат всеки ден от 18:00, започвайки пред Катедрален храм „Успение Богородично”. Туровете са напълно безплатни и са отворени за гостите на града без да е необходима предварителна резервация.


За изминалите два сезона Free Varna Tour вече може да се похвали с над 3 300 англоговорящи гости от разнообразни и екзотични държави от 6 континента - САЩ, Канада, Великобритания, Германия, Испания, Чили, Бразилия, Япония, Китай, Южна Африка и много други.  Много варненци също се присъединяват към безплатните турове и имат възможност да преоткрият града си и да научат много интересни факти за историята му.


Основната цел на обиколките е да подобрят имиджа на Варна като дестинация не само за морски туризъм, но и като културен център и да допринесат за добрата репутация на града сред чуждестранните гости. Проектът се стреми да запознае гостите на града с историческото и културно наследство на Варна и България. Обиколките се провеждат и на национални празници, независимо от лошо време, дори и само един гост да реши да се включи.


Проектът Free Varna Tour е част от Сдружение с нестопанска цел в обществена полза - Сдружение 365, което провежда идентични безплатни пешеходни обиколки в градовете София и Пловдив, както и други проекти с цел популяризиране на България. Към момента екипът на сдружението е развел над 54 000 гости от над 130 държави по целия свят.


Free Varna Tour се осъществява с подкрепата на Община Варна и Дирекция „Култура” и в подкрепа на кандидатурата на Варна за Европейска столица на култура 2019.


Повече информация за проекта може да намерите на новата интернет страница на проекта: http://www.freevarnatour.com.  През зимата също се провеждат обиколки, но сaмо с предварителна заявка. Тази година туровете ще бъдат ежедневно до 30 септември.


Графични материали и брошури на обиколката: http://www.freevarnatour.com/spread/


Снимки: http://www.freevarnatour.com/gallery

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..

Маркетингът с кауза е инициатива на бизнеса и организациите с идеална цел, но резултатите и неговият успех са в ръцете на всеки един от нас

Концепцията за Корпоративна социална отговорност (КСО) възниква в Съединените щати през 60-те години на ХХ в. в резултат на дебати за социалното поведение на многонационалните корпорации. Първият в историята доклад...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..