https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
AVON стартира дигитална активация в подкрепа на жените, жертва на домашно насилие ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Понеделник, 11 Август 2014 08:30, CSR News
Пет български звезди отправиха призив „Сложи си обица на ухото! Нека заедно спрем домашното насилие!“

 

Пет от най-обичаните български звезди подкрепиха кампанията на AVON „Говори открито срещу домашното насилие“. Деси Бакърджиева, Орлин Павлов, Калин Врачански, Теодора Духовникова и Мона Недева се обърнаха към обществото с призив: „Сложи си обица на ухото! Нека заедно спрем домашното насилие!”. В края на юли стартира специална активация на страницата на AVON България - https://www.facebook.com/avonbulgaria/app_276300969217601, с която всеки може да покаже своята съпричастност към кампанията. Апликацията приканва хората да добавят своя снимка с благотворителен продукт от синята серия на AVON и да поканят приятелите си да направят същото. Качените снимки се нареждат сред галерия, в която всяко четвърто изображения е на жертва на домашно насилие. Колкото повече се увеличават снимките на хора с благотворителен продукт, толкова по-бързо ще изчезват снимките на жертви на терор. Така всеки ще може да проследи прогреса на активацията.

 

Силното послание на кампанията тази година насочва към новия благотворителен продукт – обици, които са основно действащо лице във всички инициативи. 100% от приходите от продукта се заделят в помощ на жертвите на домашно насилие. Кампанията „Говори открито“ вече четвърта поредна година работи в посока привличане на общественото внимание и алармиране за сериозността на проблема.

 

Посланиците на кампанията се обърнаха към широката аудитория със силна лична позиция и призив за подкрепа. Ето какво споделиха те:

 

Теодора Духовникова: „Жертвите на домашно насилие, на ужасяващ физически и психически тормоз в България са в пъти повече от жертвите на катастрофи и природни бедствия. Но за тях обществото ни мълчи. Да говорим открито! И без страх. Защото да изкрещиш проблема е първата стъпка към решаването му.

 

Калин Врачански: "Подкрепям кампанията, защото много искам жертвите на домашно насилие да разберат, че няма как някой, който им причинява болка и унижение, да ги обича. Да спрат да оправдават насилниците си и да потърсят помощ. И най-важното  - да знаят, че не са сами!”

 

Мона Недева: „Като част от младото поколение, искам да дам пример на младите хора. Насилието не е решение. Ще бъда много щастлива, ако чрез тази капмания помогнем на повече жертви на домашното насилие. Хората трябва да бъдат добри, да си помагат и да се подкрепят. Радвам се, че чрез тази инициатива можем да дадем на много жени щастие и сигурност.“

 

Орлин Павлов: „Заставам зад кампанията, защото не мога да се примиря с това, че всяка четвърта жена в България е жертва на домашно насилие. Потърпевшите трябва да осъзнаят, че е много по-лесно да потърсиш помощ, отколкото да живееш в непрекъснат ужас! Страхът трябва да изчезне!”

 

За да помогне на пострадалите да потърсят помощ, AVON насочва комуникацията и към сайта на „Алианс за защита срещу домашното насилие“. На www.alliancedv.org, всеки може да открие координатите на центровете, работещи за защита и превенция срещу домашното насилие в цялата страна.  Именно за един от тези центрове, този в Димитровград, ще бъдат насочени набраните средства от кампанията през 2014г. От старта на кампанията през 2011 година до момента благодарение на събраните средства са проведени близо 1000 безплатни консултации с жени, жертви на терор.

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..