Новини -
Общество
|
Понеделник, 23 Февруари 2015 19:53, CSR News |
30 000 лв. си разделиха три неправителствени организации в конкурса за най-добър бизнес план на НПО, организиран от Фондация Български център за нестопанско право (БЦНП), Фондация Програмен и аналитичен център за европейско право (ПАЦЕП). Конкурсът е финансиран от Фондация УниКредит и фондация „Америка за България" и се подкрепя от УниКредит Булбанк и yatoto.com.
Официалната церемония по награждаване на победителите се проведе на 19 февруари в Гранд хотел София. Събитието уважиха представители на бизнеса, гражданския сектор и медиите.
За конкурса кандидатстваха 18 неправителствени организации, но на финала се класираха само 7. Те бяха избрани от жури, в чийто състав имаше представители на Фондация „Америка за България", УниКредит Булбанк АД, Мусала Софт АД, Микрофонд АД и вестник „Капитал".
„Смятаме, че в дългосрочен план това е начинът за една неправителствена организация да бъде устойчива", с тези думи директорът на БЦНП Любен Панов откри церемонията по награждаване за най-добър бизнес план на НПО.
Наградата за „Най-добра бизнес идея" получи Българска хранителна банка (БХБ). БХБ помага на гладуващи хора, посредством събиране и предоставяне на дарения от храни при свръхпроизводство или нарушен търговски вид на продуктите. Тяхната идея е да създадат работилница за домашна паста. Предвидено е половината от служителите да бъдат представители на група в риск от бедност. Приготвената храна ще се предлага в специализирани магазини, три супермаркета на вериги в София, както и на място в самата работилница.
Отличието и чек от 12 000 лв. връчи Левон Хампарцумян, главен изпълнителен директор на УниКредит Булбанк. "Изключително скъп ни е този чек, не заради сумата, а заради високата Ви оценка. Благодарим Ви", обърна се към организаторите Цанка Миланова, изпълнителен директор на БХБ.
|