https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
30 000 лв. си разделиха три НПО в конкурса за най-добър бизнес план ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Понеделник, 23 Февруари 2015 19:53, CSR News

 

30 000 лв. си разделиха три неправителствени организации в конкурса за най-добър бизнес план на НПО, организиран от Фондация Български център за нестопанско право (БЦНП), Фондация Програмен и аналитичен център за европейско право (ПАЦЕП). Конкурсът е финансиран от Фондация УниКредит и фондация „Америка за България" и се подкрепя от УниКредит Булбанк и yatoto.com.


Официалната церемония по награждаване на победителите се проведе на 19 февруари в Гранд хотел София. Събитието уважиха представители на бизнеса, гражданския сектор и медиите.

За конкурса кандидатстваха 18 неправителствени организации, но на финала се класираха само 7. Те бяха избрани от жури, в чийто състав имаше представители на Фондация „Америка за България", УниКредит Булбанк АД, Мусала Софт АД, Микрофонд АД и вестник „Капитал".

„Смятаме, че в дългосрочен план това е начинът за една неправителствена организация да бъде устойчива", с тези думи директорът на БЦНП Любен Панов откри церемонията по награждаване за най-добър бизнес план на НПО.

Наградата за „Най-добра бизнес идея" получи Българска хранителна банка (БХБ). БХБ помага на гладуващи хора, посредством събиране и предоставяне на дарения от храни при свръхпроизводство или нарушен търговски вид на продуктите. Тяхната идея е да създадат работилница за домашна паста. Предвидено е половината от служителите да бъдат представители на група в риск от бедност. Приготвената храна ще се предлага в специализирани магазини, три супермаркета на вериги в София, както и на място в самата работилница.

Отличието и чек от 12 000 лв. връчи Левон Хампарцумян, главен изпълнителен директор на УниКредит Булбанк. "Изключително скъп ни е този чек, не заради сумата, а заради високата Ви оценка. Благодарим Ви", обърна се към организаторите Цанка Миланова, изпълнителен директор на БХБ.

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..