https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
NIVEA Crème и SOS Детски селища България с грижа за семейството ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Вторник, 21 Април 2015 13:53, CSR News


СЕМЕЙСТВОТО винаги е било най-голямата ценност за Сдружение SOS Детски селища България, което вече 25 години предоставя семеен тип грижа за деца в риск, и за NIVEA Crème, който в продължение на своята отдаденост и последователност в грижата за семейството осигури на своите потребители възможността да допринесат за дейността на SOS Детски селища България.


Марка №1 в грижата за кожата обяви, че ще дари по 30 стотинки на SOS Детски селища България с всяка покупка на продукт от лимитираната серия „Приказни моменти на грижа“, за да подпомогне дейността на Сдружението, което през 2015 г. отбелязва 25 години от учредяването си с интегрирана кампания под надслов „25 години ДА на щастливото детство“. Рафи също подкрепи инициативата, като прочете пред събралите се децата една от вълнуващите приказки на NIVEA.


През тази година NIVEA Crème отново ще изненада своите потребители с лимитирана серия с четири приказни героя – момченце, малката му сестричка, зайче и фея. До познатият крем в любимата синя кутийка през следвищите месеци в търговската мрежа ще можете да намерите и комплект от книжки с приказки: „Приключението на Тео сред възглавническата планина“, „Мая и загубената вълшебна пръчица“, „Тео прави голям скок“ и „Мая и феята отиват на пътешествие“. Приказките са създадени от илюстраторката Жуел Турлюне и писателя Удо Вайгелт и са посветени на нуждата от грижа, сигурност и семейство. Приказните герои получават нужната подкрепа от своите родители и NIVEA Crème, които в трудни моменти им вдъхват увереност и кураж, за да преодолеят всяко едно препятствие.


Всеки герой в историите е създаден така, че да вдъхновява и учи децата на истински стойностите неща от живота - закрила, любов и грижи, като същевременно приказките са изпълнени със забавни приключения.


С красивите си илюстрации и омагьосващи приказки лимитираната серия на NIVEA Crème има за цел да осигури още много вълшебни моменти за родители и деца!

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..