https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
„Белла България“ е генерален спонсор на откриването на „Колодрума“ ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Четвъртък, 27 Август 2015 15:51, CSR News


Най-голямата закрита зала за колоездене на Балканите вече е популярна като „новата перла в короната на спортните съоръжения“

Многофункционалната спортна зала „Колодрума“ (Пловдив) ще бъде официално открита на 30-ти август с подкрепата на хранителния холдинг „Белла България“. Това съобщи кметът на община Пловдив инж. Иван Тотев на специална пресконференция днес.

Залата ще разполага с най-големия закрит колодрум на Балканския полуостров с възможност за практикуване на над 20 спорта. Тя е със застроена площ от 9800 кв.м и разгърната площ от 26 840 кв.м. Проектирана е на 4 нива. Пълният капацитет на залата ще достигне 8400 седящи места, с което ще бъде втората по големина в България и една от най-големите в Югоизточна Европа. Заслужено, залата вече си спечели името „Новата перла в короната на спортните съоръжения“.

„За нас е чест да сме бизнесът, който активно участва в този значим не само за спортния свят, но и за цялата ни общественост проект.“, каза по време на пресконференцията Николай Крушков, директор „Сигурност и корпоративни комуникации“ в хранителния холдинг „Белла България“ – генерален спонсор на събитието.

„Белла България“ развива цялостна политика за насърчаване към активен и пълноценен начин на живот. Холдингът изпълнява ангажиментите си на отговорен гражданин като активно работи със служителите, партньорите си и обществеността. Създава и развива иновативни марки с дългосрочен стратегически ангажимент към обществени проекти. Под водещи брандове холдингът лансира първата серия функционални месни детски храни и серия с намалено съдържание на сол и мазнини. Брандът BELLA подари 12 детски къта в различни градове на страната, избрани от родителите. Служителите на „Белла България” са сред най-активните посланици на добрата воля и ангажиментите на холдинга.

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..