https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Резиденция Баба 2018 търси смели и предприемчиви резиденти, които ще живеят за месец в българско село ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Четвъртък, 07 Юни 2018 00:00, CSR Events

Какво е нужно на едно село, за да заживеят млади хора в него?

 

Сдружение „Фабрика за идеи“ организира инициативата „Резиденция Баба“ за четвърта поредна година в различен район и с различни села домакини. Младежи от различни градове имат шанса да живеят за месец в село в община Карлово – в местно домакинство, помагайки на местните хора, споделяйки проблемите и радостите им, учейки занаят и – най-важното – започвайки работа по своя социално-предприемаческа идея, която да е в помощ на селото.

 


Резиденция Баба 2018 ще се случи от 6 СЕПТЕМВРИ до 1 ОКТОМВРИ! Кандидатстването е отворено и става с попълване на формуляр до 9 ЮЛИ!

Тема на Резиденцията тази година е търсенето на прагматични решения как селата могат да станат по-привлекателни за млади хора, но така, че да интегрират и местната култура и да са от помощ на възрастните хора там.

Какво им е нужно, за да имат условия да развиват потенциала си и да не "отпадат" от технологичните и културните иновации, случващи се в градовете? Как могат младите градски да са от помощ на местните от селата и - обратно?

Всички участници ще преминат през интензивно обучение, по време на което ще научат какво е дизайн мислене и дизайн, ориентиран около човешките нужди, системно мислене и теория U, работа на терен с местна общност/ анализ на общност и нуждите й, умения за документиране на фолклорно знание и сензитивност за проявите му (с партньорите от Асоциация за антропология, етнология и фолклористика „Онгъл“), социално-предприемачески подходи и др.

„Фабрика за идеи“ вярва, че :“Бедността, социалната маргинализация, отказаният достъп до качествени услуги като здравеопазване, образование, липсата на среда за автентично предприемачество и на възможност за развитие на потенциала на младите хора са само малка част от сериозните проблеми – ярки последици от света, в който не желаем повече да губим време и човешки потенциал.

Днес, когато имаме достъп до информация, нямаме право да си затваряме очите и да се надяваме, че нещо може да се промени без активното участие на всеки един от нас.“ (из Манифеста на сдружението)

Затова всеки, който има смелост да запретне ръкави, добро сърце и креативност, да побърза да кандидатства за резидент в „Резиденция Баба“ 2018. Екипът на организацията, партньорите и менторите ще бъдат подкрепа през целия период на Резиденцията и – след  това!

Проектът е част от програмата на Пловдив – Европейска столица на културата 2019

Повече за „Резиденция Баба“
http://ideasfactorybg.org/baba-residence/

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..

Маркетингът с кауза е инициатива на бизнеса и организациите с идеална цел, но резултатите и неговият успех са в ръцете на всеки един от нас

Концепцията за Корпоративна социална отговорност (КСО) възниква в Съединените щати през 60-те години на ХХ в. в резултат на дебати за социалното поведение на многонационалните корпорации. Първият в историята доклад...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..