https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
TNT срещу глада ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Петък, 28 Май 2010 02:00, TNT

За осма поредна година служители на ТNТ, техните семейства, приятели и партньори направиха поход в подкрепа на Световната борба с глада, една от целите на хилядолетието на ООН. През тази година походът "Walk The World" се състоя на 6 юни, неделя.  

Целта на събитието бе съпричастност към усилията на Световната програма по прехраната към ООН (UN World Food Program) и популяризиране на проблема с гладуващите деца. Малко хора знаят например, че изхранването на едно гладуващо дете струва едва 35 EUR на година.


Фотограф: PAUL CADENHEAD
Всяка година в рамките на кампанията TNT организира продажба на промоционални материали. Средствата се използва за програмата "Хранене в училищата" в помощ на децата в Танзания. От продажба на промоционални материали (брандирани WTW тениски, шапки, ранички и др.) компанията в България събира средно по около и над 1000 евро годишно. Парите се превеждат по сметката на World Food Programme.

 

Powered by Web Agency

 

Още статии от TNT :

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..