https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Кампания "Приказка на пътя" защитава децата на улицата ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Вторник, 01 Февруари 2011 18:01, Mtel

 

С новата кампания „Приказка за пътя” М-Тел защитава децата на улицата. Социалният проект стартира под патронажа на кмета на София Йорданка Фандъкова 

Социалният проект за детска пътна безопасност „Приказка за пътя” започна днес с интерактивна демонстрация, която се проведе в метростанция „Стадион Васил Левски” в столицата. Инициативата е под патронажа на кмета на София Йорданка Фандъкова и е с подкрепата на Любомир Христов, заместник кмет по транспорта. Основен спонсор на проекта е М-Тел. 

Проектът има за цел да подготви и образова младите хората, които са реални участници в пътната обстановка чрез интерактивни спектакли на открито. Като се обърне конкретно внимание и се разиграят реални ситуации, младите хора осъзнават потенциалните рискове и си изграждат добри рефлекси и правилни реакции, за да избегнат рискови ситуации. 

Приказка на пътяВсяка пътна ситуация се разиграва под формата на скеч, като се акцентира върху неправилната постъпка или грешката на участниците. Целта е децата, които наблюдават, да открият и посочат грешката, допусната от участниците на пътя. За целта е проектиран декор, близък до действителната пътна обстановка, който се състои от шосе, тротоари, кръстовища и градинки. 

През 2011 година предстои да бъдат реализирани 24 образователни спектакъла за безопасността на пътя. Те ще се провеждат на различни места – в училища, в паркове и т.н. Първите спектакли ще започнат през февруари и март, а мястото ще бъде най-голямата ледена пързалка на Балканите – M-Tel Rink. 

Освен към децата, кампанията е фокусирана и върху тийнейджърите и за тях също ще има специално подготвени спектакли по пътна безопасност. Преподавателите, които в училище преподават този предмет, също ще могат да се консултират със специалистите от фондация „Приказка за пътя” и да се информират за най-новите европейски практики в тази област. 

„За М-Тел е чест да бъде част от тази кампания. В днешно време децата са изключително застрашени на пътя, а за да ги предпазим на първо място трябва да сме сигурни, че те знаят правилата за пътна безопасност” каза Нина Мирчева, директор „Корпоративни комуникации” в М-Тел. 

Подкрепата, която оказва М-Тел на специалистите от фондация „Приказка за пътя” е част от социалната политика на компанията, чийто фокус през последната година е образованието. През 2011 година телекомът ще продължи тази тема, като акцентът в социалната му отговорност ще бъде Интернет грамотността. 

*Повече информация за кампанията може да намерите тук - http://www.prikazkazabezopasnost.org

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..